HUZURSUZ AŞIK OLMAZ TSV MUS İLAHİ

Huzursuz aşık olmaz,Ya huzur ille huzur
Bu yolda fena bulmaz,Ya huzur ille huzur,daim huzur illa hu!

Aşık olan kişiler,hep bu yoldan geçtiler
Huzuru baş seçtiler,Ya huzur ille huzur,daim huzur illa hu!

Sultanın emri bile,Huzura katma hile
Allah Muhammet ile,Ya huzur ille huzur,daim huzur illa hu!

Beş vakit namazında,Her işte her zamanda
Sen ol daim huzurda Ya huzur ille huzur,daim huzur illa hu!

Bunu söyleten huzur,Bizden olmasın kusur
Kusuru siler huzur,Ya huzur ille huzur,daim huzur illa hu!

Gitmek istersen yare,Huzur iste biçare
Herkese budur çare,Ya huzur ille huzur,daim huzur illa hu!

Aşık Biçare

Huzursuz aşık olmaz ya huzur illa huzur kusuru siler huzur ya huzur illa huzur diyen aşık biçare ne güzel söylemiş huzur bir insanın ruhuyla kalbiyle aklıyla barışık olarak yaşaması ve sonsuzlukla bütünleşmesidir bence.Gönülle sohbet biliş yoludur.Tasavvuf erbabı olanlar bilirler .Ney dinlerken sonsuz bir huzur duyarsınız bir şelalenin sesini bir kuşun ötüşündeki gizemli nağmeleri,rüzgarın dalgaların esrarengiz fısıltılarını duymak bir gülün buram buram aşk ve hasret dolu kokusunu hissetmek bir ağaç gölgesinde uyumak kimi zaman namazda secdeye kapanıp Rabbiyle bütünleşmek,kimi gün bir çocuğun saçlarını okşamak kimi gün ölü denizin engin sularında ruhunu dinlendirmektir huzur benim için.huzur kalbin sonsuzluğa açılması deruni zevklerle ihya olmasıdır bir anlamda.huzuru veren aşktır dostlar aşksız insan iç huzuru bulamaz.Bunun içinde kişinin önce kendisiyle sonra cümle alemle barışık olması gerekir.huzur nefsini yenmiş büyük cihadı kazanmış bir ruhun adeta sessiz bir zafer çığlığıdır görünmez bir arenada. Neyin sihirli nağmelerinde adeta eriyip gittiğini adeta bizi başka diyarlara başka boyutlara alıp götürdüğünü hissetmeyen varmıdır ?Ney diyince Mevlana ve mevlevi ayinleri gelir akla Bu günlerde şeb i arus törenlerinde bol bol ney dinletisiyle gönüllerimizi ilahi huzurla doldurmak dileğiyle.Ney ve huzur ne kadar yakışıyor biribirine değil mi? Buna birde mevlevilerin yaptığı semayı ekledinizmi tam bir ruhsal doyum gerçekleşir.Huzurlu günler neyle gelen huzuru hissedebilmek dileğiyle selam ve sevgiler değerli okuyucum.
 

Nihat Gülle

Şair ve yazar


( Neyle Gelen Sonsuz Huzur. başlıklı yazı şiirinprensi tarafından 2.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.