UĞUR  TURAN  BEYİ  UĞURLADIK

    

Ahmet AYAZ

Gaziantep  Güneş Gazetesi  24 Eylül  2014

…………………………………………………

 

       Şahinbey Kaymakamımız Uğur Turan Bey’i  sevgi ve saygı ile uğurladık. Hüzün dolu bir ayrılıştı. Kütahyalılar sevinsinler. 22 Eylül 2014 günü saat 09.00 da, Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinde ki, buluşmanın ardından hüzün dolu bir ayrılık hayata geçti. Şahinbey Kaymakamımız Uğur Turan Bey’in veda konuşmasının ardından, Cemiyet Başkanımız İbrahim Ay’ın plaket vermesi ve toplu bir hatıra resmi çekilerek uğurlama sona erdi. Uğurlamada, Aydın AKYÜREK, Kemal POLAT, Zahide YALÇIN, Dogan ÖZDİNÇ gibi bir çok değerli isimler vardı.

       Uğur Turan Bey gitti ama, Gaziantep Halkına gösterdiği ilgi ve alaka  ile gönüllerde silinmeyen bir iz bıraktı. Bahse konu olan kaymakam şahinbeyde bir ilk oldu. Dilerim son olmaya, Gaziantep biraz şanslı illerimizden mi desem. 1977 yılından  günümüze kadar  Gaziantepte Valilik makamına oturan, Erdoğan ŞAHİNOĞLU; Sabahattin ÇAKMAKOĞLU, Fikret KOÇAK, Abdulkadir AKSU, Hüsnü TUĞLU, Recep Birsin  ÖZEN, Erhan TANJU, Muammer GÜLER, Lütfullah BİLGİN, Süleyman KAMÇI ve Halen görevde olan Erdal ATA beylerin isimleri aklımdayken, Uğur Turan Beyden önceki kaymakam kim deseler bilemem.

       İsimlerini saydığım zat’ı muhteremlerden, Erhan TANJU; Lütfullah BİLGİN, Hüsnü TUĞLU, Recep Birsin  ÖZEN ve Muammer GÜLER’in yerleri gönlümde daha da farklıdır.Gaziantepte görev yapan Emniyet Müdürlerinden sözü sohbeti ve insancıl davranışları ile Feyzullah ARSLAN ve şair kimliği ile  Hüseyin ÇAPKIN Beyleri de  unutmak mümkün değil. 1994 tarihinde geliri Gaziantep Çocuk Yuvasına olmak üzere “Dünya Şairler Günü””nü kutladığımızda, bize destek vermişti ve proğramımıza katılmıştı. Hala fotoğraf albümümde çekilmiş resimlerimiz var. Hatda bu  proğrama Başkomser Ayşe ERGÜN hanım efendide katılmıştı.

        Şahinbeyimizin çok değerli kaymakamı Uğur TURAN Bey 25 Eylül Perşembe günü eşi ve oğlu ile birlikte şehrimizden ayrılıyor ve Kütahya Vali Yardımcılığına gidiyor. Şahinbeyimiz, Selami AYDIN Bey’i  bekliyor. Yazımın başında da dediğim gibi,  Uğur TURAN Bey, Şahinbeyde bir ilk oldu. İnşallah son olmaz  ve Selami AYDIN Bey yerini doldurur. Şehrimizin demiyeceğim, ülkemizin iyi, sevecen, saygıdeğer ve saygıya layik, halkımızın derdini dinleyen  insanlara ihtiyacı  var. Dilerim Uğur Turan Bey ilimize hayırlı ve uğurlu bir Vali olarak gele ve şehrimizde hizmetlerinin  devamını sağlaya derken, yeni kaymakamımız Selami AYDIN Beye de hayırlı olsun diyorum.

 

( Uğur Turan Beyi Uğurladık başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 24.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.