Hasret nedir bilir misin beyzadem? Hiç tattın mı o duyguyu?
Sevdiğini üç ayda bir, o da sadece dört gün, gördüğün oldu mu?
Mesela sevdiğin yolcu etti mi seni bir otobüse bindirip uzak diyarlara?
Boynuna sımsıkı sarılıp 'gitme!' dediğinde yere eğildi mi başın çaresizce?
Susar kalırsın beyzadem, cevap veremezsin. Başını yere eğer, çok kısık bir sesle 'gitmek zorundayım' diyebilirsin sadece. Sonra son bir defa sımsıkı sarılırsın ve ağlamamasını istersin sevdiğinden.
O: 'tamam ağlamayacağım' der buğulu gözlerle. Bilirsin içinde fırtınalar koptuğunu ama... Ama hiçbirşey gelmez elinden. Öpersin son kez alnından ve Allah'a emanet edersin sevdiğini.
Sonra otobüsteki yerini alırsın, gözlerin camda..
El sallar sana yapmacık bir tebessümle... Yapmacıktır evet, çünkü içi kan ağlıyordur o esnada...
Gözlerin dolar seninde, hıçkıra hıçkıra ağlarsın sonra... Dayanamazsın...
Onu bırakıp gitmek istemezsin ama gitmek zorundasındır işte... Gidersin... Aklın, ruhun, kalbin... Hepsi orada kalır. Yolculuğa sadece bedenin çıkar... Canın yanar... Bırakıp gitmenin verdiği acıdır bu...
Gitmek ve uzun bir süre göremeyecek olmanın verdiği... Ağlarsın gecelerce. Çok özlersin...
Hep yanında olmak istersin... Onu anlatan, anımsatan ne varsa yanına alırsın...
Şiirlere, şarkılara sarılırsın... Ağlarsın beyzadem... Yanarsın... Sen ateş olursun suyunu ararsın...
Yanmadıysa için böyle beyzadem; Sen bilemezsin 'Hasretin Sancısını' ...
Ve beyzadem.. Ağlamadıysan geceler boyu gizlice; duyamazsın 'Hasretin Nidasını' ...  
                                       
                                 05.05.2014
                                                                    ____dELİFırtına___
( Nida-i Hasret başlıklı yazı ŞaRa tarafından 14.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.