OĞUZELİ  1. BİRLİK BULUŞMASININ ARDINDAN

 Ahmet AYAZ

GAZİANTEP GÜNEŞ GAZETESİ  29 NİSAN 2014

…………………………………………………………

 

       26 Nisan 2014 günü  katılım az olur düşüncesiyle gittiğim birinci Oğuzeli Buluşması çok muhteşem ve görkemli geçti. Katılımı Onur Emre yönetti. Bir ilçeye  değilde, bir ile yakışır gördüğüm konferans salonunda oldukça büyük bir misafir topluluğu vardı. Açılış Gaziantep Üniversitesinin konservatuar öğrencilerinin çalıp söyledikleri Barak Türküleri ile başladı. Sahnede yer alan sanatçıların çalıp söylemeleri oldukça etkiledi dinleyenleri. Daha sonra Gözleri kamaştıran görüntüleri  ile Gaziantep Büyükşehir Belediyesinin folklör ekibi, Gaziantep Barak oyunlarını davul zurna eşliğinde, en güzel bir şekilde çaldı ve oynadılar.

       Oğuzeli’nin çok genç ve çiçeği burnunda denecek kaymakamı Arif Gül’ün konuşmasından sonnra Oğuzeli ve Barak ile ilgili TRT de yayınlanan alıntıların sahnede gösterisi yapıldı. Daha sonra konuşmacılara söz verildi. Konuşmacılardan sonra misafirler kokteyle davet edildi. Daha sonra Oğuzeli Belediyesinin salonunda, Oğuzelinin sorunları ve  yapılması gereken ihtiyaçları gündeme  geldi.

        Milli Eğitim Bakanlığı Baş Müfettişi Süleyman ERKAN, Yargıtayda Hakim Cuma ÖZTÜRK, Gö z Doktoru Şerif ÇOLAK, Lise Müdürü Mustafa Selçuk UĞIUR, Yrd. Doç. Doktor Ahmet ÖZPAY gibi büyük değerlerin  katıldığı 1. Birllik buluşmasında, konuşan Oğuzzeli Belediye başkanı Mehmet Şait KILIÇ, “Siyaset 30 Martta kaldı. Şimdi, sıra Oğuzeli ve mahallelerine hizmette. Oğuzeli, Gaziantep’in merkeze bağlı  üç belediyeden birisidir. Şehitkamil, Şahinbey Belediyelerine yetişen hizmet, inşallah  Oğufzeli’ne de yetişecektir. Bu konuda Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatma ŞAHİN Hanımefendiye de güvenim  sonsuzdur dedi. Oğuzeli Belediye Başkanımız Mehmet Sait KILIÇ, Oğuzeline, gençlik evi, uzayçatılı pazaryeri ve Doğanpınara Fen Lisesi  yapılmasının gerektiğini de sözlerine  ekledi”. Konuşmada söz alan Göz Doktoru Şerif  ÇOLAK ise, Oğuzelinin üçkuppa köyüne bölge okulu yaptırılmasını önerdi ve teklifi kabul görülürse, Milli  Eğitim Müdürlüğüne 10 Dönümlük araziyi bağış yapıp, 10 dershanelik de bir okul yaptıracağının sözünü verdi.

       Oğuzeli Kaymakamı Arif GÜL, Oğuzeli’nin  nar, fıstık ve üzüm  üretiminde ve kışlık sebze kurutmalığında önemli bir yer tuttuğundan söz ederken, bu makamda kaldığım süre içinde Oğuzeli için  elimden ne geliyorsa yapacağım  dedi.  Ayrıca  1. Birlik Buluşmasındaki toplantıda, Oğuzeli Halkından  fahri hemşehrilik isteğine büyük bir alkış ile cevap aldı.

Ben buradan Oğuzeli Kaymakamı Arif GÜL ve Oğuzeli Belediye Başkanımız Mehmet Sait KILIÇ’a  başarılı çalışmalarının devamını ve büyük başarılara imza atıp,  olumlu yolda iz bırakmalarını diliyorum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( Oğuzeli 1. Birlik Buluşmasının Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 29.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.