AĞLAYARAK BAŞLADIĞIMIZ DÜNYADA,

AĞLAYAN BAKIŞLARDA SEVİNCİ ANNEMİZİN GÖZÜNDEN AKAN MUTLUKYAŞIYLA BAŞLADIK.EMEKLERKEN TUTUNDUK SEVDİKLERİMİZE KİM NEDER DİYE DÜŞÜNMEDEN
İLK OKULUMUZDA ÖĞRETMENİMİZ HEM ANNE HEM BABA OLDU.YARGISIZCA KİŞİLİK KATMAYA ÇALIŞTI.ONDAKİ BİTMEYEN ÖĞRETİ BİR MÜCADELENİN ÖDÜLÜNÜ GÖRECEKTİ.ŞİMDİ ANLAM KAZANDI DER GİBİ SEVGİYLE DEĞER KATTI HAYATIMIZA, LİSEDE HAYALLER GERÇEK OLURMUŞ GİBİ SEVDALANMAYI ÖĞRENDİK.ÜNİVERSİTE BİR AMACIN SONUCUNU GÖRMEK İÇİN ADIMDI ....ÖZGÜRLÜKTEN VAZGEÇMEMEK ADINA MÜCADELELE SANKİ MÜZAYEDENİN SONUNDA EN ÇOK PARAYI KAZANAN BİRİNCİ OLACAK HEYECANIYLA BİTİRİLDİ.DEĞER KATAN NE OLDU NELER OLAMADI DİYE SORULMADAN KAZANÇ SANKİ AŞKI DOĞURUR GİBİ YILMADAN PARA NIN GÜÇLÜ SEVDASINDA GEÇEN YILLAR...ARKAMIZDA BIRAKTIĞIMIZ O YILLAR SANKİ ÖZLEM OLMUŞ...MUTLULUK İÇİN AŞKI ;YAŞAMAK İÇİN PARANIN KOKUSUNU TATTIK.MUTLU OLAN YÜZLERİ,GÜLEN SÖZLERLE GÜNAYDIN DİYE BAKIŞAN GÖZLERİ,KENDİNİ UŞAK YERİNE KONULMADAN İŞİNİN TADINI KEYFİNİ BERABERCE SUNABİLECEK ARKADAŞLARI,EVE GELDİĞİMİZDE YORGUNLUĞUN AKŞAMINDA BU GÜN EVE GELDİĞİM HANGİ SAAT OLURSA OLSUN MUTLUYDUM...DİYEN SÖZLER ARTIK ÖFKELİ GÖZLERİ,BIKKIN BİR KEDERLE HER YERDE GÖRÜR GİBİYİM...AKŞAM YASTIKLAR DESTEK YATTIĞIMIZ YATAK MEZAR GİBİYMİŞ GİBİ GELİYOR...
SANKİ SABAH UYANAMAYACAK HAYATA DAİR MÜCADELEYE DAİR MUTLULUĞA DAİR SEVDİKLERİMİZİ GÖREMEYECEK KORKUSUNU YAŞAMAYACAĞIMIZA DAİR,HANGİ YERLERDE OLMAYI  ÖZLERİZ.ANNEMİZİN YANINDA ONUN KOKUSUYLA MUTLU GÜVENDE OLDUĞUMUZ KUVVETİ BİZE SEVGİSİYLE HİSSETTİREN SEVDİKLERİMİZİN YANINDA OLMAYI ÖZLER OLMUŞUZ.ZAMAN NE KADAR ACI Kİ!!!
 HER GEÇEN GÜN BİR ÖZLEMİ MUTLUKLUKLA MÜCADELEYİ BIRAKMADAN TEKRAR DOĞUYORUZ.
EY ALLAHIM,SANA OLAN AŞKINDAN VAZGEÇMEM....AMA GÜLEN İNSANLAR ETRAFIMDA YOK...SENİN GÖSTERDİĞİN YOLDA YÜRÜYEN İNSANLAR BENCİL GELİYOR.SANA KULLUK YAPACAĞIM DİYE SEVDİKLERİNİ HOR GÖRÜR İNSANLARI SEN BAĞIŞLA...      SON YAZIM
( Artık Yazmak İstemiyorum başlıklı yazı tarhan tarafından 16.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.