YAZI YAZMAYI ÇOK SEVENLER VAR.BU DA HERKES GİBİ KONUŞMAK KADAR DOĞAL OLAN AMA BELKİ DİK OLURDA KIRARIM.BELKİ DE YAZARKEN YAZMAMIZIN KARŞINDA SAVRULMADAN SAVUNULACAK ÇOK ŞEYLERİ VARMIŞ GİBİ ONUR EDEP BİLİYORMUŞ GİBİ DAVRANAN KİŞİLERDEN UZAK KONUŞMANIN YAZARAK ÇÜRÜTMEYLE UĞRAŞMAN AKLINA GELDİĞİ GİBİ YAZMAK ...ÇOK ÖZLEMİŞİM ....24 SAATİN 8.SAATİNİ KONNUŞARRAK GEÇİRİNCE YAZI YAZMAYI PAYLAŞMAK OLARAK SAMİMİ BULDUĞUM İÇİN RAHAT YAZIYORUZ.YORUMLARA DEĞERLENDİRMEYE BİZE SANKİ DESTEKÇİ ARAR GİBİ YANLIZLIK KARŞISINDA YANLIZ KİŞİLİKLERLE TANIŞIYORUZ.SEVGİ AŞK KORKU İNANÇ BEDDUA ÖFKE VB..ÇOK EKLENECEK SÖZLERİ YAZARAK MUTLU OLMAMIN TADINI BİLENLERLE PAYLAŞMAK GERÇEKTEN ÇOK AMA ÇOK GÜZEL KONUŞUYORUZ YAZABİLİYORUZ  O ZAMAN BENİM GİBİ YAŞAMAYI ÇOK SEVEN İNSANLAR VAR.
 
AKILLI ARAMIYORUZ.
AKILLICA YAZAMIYOR OLABİLİRİZ.
AMA İNANIN YAZARKEN  OKUMAYI SEVİYORUZ...
 
( Yazı Yazmayı Özleyenlere başlıklı yazı tarhan tarafından 23.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.