MEKTUPLARA YAZARDIK....TEKRAR YAZAMAYACAĞIM DİYE DÜŞÜNMÜYORUM..SADECE YAZACAK BİR BEYAZ BİR SAYFA BULUNCA PARMAKLARIMIN DURMAZ OLUYOR.SANKİ MEKTUBUNU HALA BİTİREMEMİŞ AMA KLAVYELERDE CAN BULMUŞ AMA MUTLU OLDUĞUM DÜZ  YAZILAR KİM NEDEDİĞİ KİMİN YAZIYLA DELİ DEMEDİĞİ AKILLI ARAMAYANLARIN SADECE GÖNÜLLER SEVGİYLE FIRSAT BİLMİŞ SAYGIYLA BİRLEŞTİREN HER SATIR SANKİ BU SİTEDE BİRİKMİŞ BİR DE O ALTIN ÜYELİĞİ İSTEMİYORUM.YAZILARI YAZARKEN PARA DA ÖDERSEM AĞIR GELİYOR.SORGUSUZ CA YAZMAK PAYLAŞMAK İSTEDİM.MEKTUPLARI YAZARKEN SEVDİKLERİMİZE BİR PULUN DEĞERİ KONUŞULMAZDI.POSTAHANE DE BİLE PULU BİLE YAPIŞTIRMADAN GİDERDİ...AMA BU DEĞER OLAN GÖRENLERE DİYECECEĞİM YOK...EN AZINDAN İKİ YAZACAK İÇİMİZDE TUTMAYACAK ÇOK ÇOĞALAN SÖZLERİ  YİNE İKİ SEFERDE OLSA PAYLAŞIP YAZABİLİYORUZ.ÜCRETİ BELLİ OLAN KELİMELERİN ARAYIŞINDA OLAN SÖZCÜKLERE SON SATIRIMDIR......
( Mektuplar Yok Artık başlıklı yazı tarhan tarafından 26.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.