DÜRÜST İNSAN,SİZ MİSİNİZ........
KİMLER VAR BİLSENİZ...HEM HÜZÜN DOLU GÖZLERLE ETRAFINA ŞAŞKIN BAKIŞLARLA BAKAN İNSANCIKLAR VAR.BİR O KADAR KORKAK ÇEKİNGEN TİTREYEN HALİYLE ACI ÇEKİYORMUŞ GİBİ SANKİ SAKLANACAK ÇOK ŞEYLERİ VARMIŞ GİBİ BOYUNLARINI BÜKÜP YÜRÜYEN İNSANCIKLAR VAR.
BİR SOHBETTE AÇILAN,ŞAŞIRTICI SÖZLERİYLE UÇ OLAN,TUTARLI VE YA TUTARSIZLIĞI DÜŞÜNMEDEN,KIRMADAN  UMARSIZCA VARIM DİYEN İNSANCIKLAR VAR.
PATRON KİM ,HAKİM KİM,VATANDAŞ KİM,SORUMLULUK KİM HEP SORULARIYLA ÇÖZÜM ÜRETMEYEN İNSANCIKLAR VAR.
YARGILAYAN,CEVAPLARIYLA EVET ALIRKEN BİLE ARKASINDAN SÜRÜKLEYEN,RİYAKARLIĞA SESSİZCE SAYGIYLA CEVAP VEREN İNSANCIKLAR VAR.
YARADAN BİLE KULLARINI AYIRMDAN SEVERKEN BU SEVGİSİZLİĞİ SORGULAMAYAN İNSANCIKLAR VAR.
RÜYADA BİLE GERÇEKLEŞMEYECEK ,HAYALERİ UĞRUNA CANINI KOYAN İNSANCIKLAR VAR.
BEBEK GİBİ GÜZEL SÖZÜYLE ONURLANDIRAN , UMUDU YEŞERTEN SAYGISIYLA SEVGİ KATAN
İNSAN OLDUĞUMUZU BİZE GÜLÜMSEYEN YÜZLERİYLE HATIRLATAN İNSANCIKLAR VAR.
ADI DÜRÜSTLÜK KAVRAMI KOYDUĞUMUZ KELİME SADECE KELİME OLARAK MI KALDI.
GERÇEKTEN SOYUT KAVRAMLARI KONUŞURKEN VE YAZARKEN ÇOK GÜZEL DEYİP SIKÇA MI ARAR HALE GELİYORUZ.
 
DÜRÜSTÇE SÖZ HAKKIMIZI KULLANMAK
DÜRÜSTÇE BEN KAVRAMINDAN UZAK YAŞAYABİLMEK
DÜRÜSTÇE ÖZGÜRÜM DEMEK
DÜRÜSTÇE ANLATIMIN KARŞISINDA BAĞIRMADAN EZMEDEN YILDIRMADAN KONUŞMAK
DÜRÜSTÇE HATALIYDIM DEMEK
DÜRÜSTÇE SEVİYORUM DEMEK
DÜRÜSTÇE AĞLAMAK İSTİYORUM DEMEK
DÜRÜSTÇE BANA ACIMAYIN DEMEK
DÜRÜSTÇE BENLİĞİMİN VARLIĞINI SUNAN YARADANA SEVİYORUM DEMEK
DÜRÜSTÇE YAŞAMAK
DÜRÜSTÇE KENDİMDE O CENNETİ YARATMAK
DÜRÜTÇE MÜCADELE EDİYORUM DEMEK
..........................................................................
 
UZUN ZAMANDIR İÇİNDEKİLERİ BİRİKTİRMEDEN YAZAN İNSANCIKLAR DÜRÜSTLERDİR.
YA SİZ DEMEDEN..........
( Dürüst İnsancıklar başlıklı yazı tarhan tarafından 23.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.