BİR FIKRA

         Ahmet bey her gün işe giderken önünden geçtiği marketin sahibine başını sallayarak sözde selam verirmiş. Market sahibide elinin iki parmağını zafer işareti gibi yaparak Ahmet beye karşılık verirmiş. Bu durum bir müddet devam etmiş.

         Ahmet bey kendince market sahibine selam veriyormuş ama market sahibinin zafer işaretine bir mana veremiyormuş.

         Bir sabah yine işe giderken bu kez market sahibinin yanına giderek merakını gidermek istemiş. Market sahibine dönerek:

         --- Selamün aleyküm komşu. Demiş.

         Market sahibi aslında dini bütün bir adammış ve cevap vermiş:

         --- Ve aleyküm selaaaam. Ve rahmetullahi ve berekâtühü. Demiş.

         Ahmet bey bu cevap karşısındada şaşırmış. Bu kadar dini bütün birisi bunca zamandır neden zafer işareti yaptıki demiş kendi kendine. Ve dayanamamış soemuş:

         --- Yahu komşum ben her sabah seninle karşılaşıyorum, selam veriyorum, oysa sen bana sürekli zafer işareti yapıyorsun. Bir türlü anlayamadım bu durumu. Demiş

         market sahibi:

         --- Sen bana sabahları selam vermiyorsunki. Ben senden ilk kez bugün selam aldım ve selamınıda en güzel şekilde cevapladım. Demiş.


         Ahmet bey:

         --- Ben her gün marketin önünden geçerken başımla selam vermiyormuyum? Diye sormuş.

         Market sahibi:

         --- Hayır selam vermiyorsun. Sen başını eğerek “BOYNOZUM KAÇ TANE” diye soruyorsun, bende “İKİ TANE” diye cevap veriyorum.

              Sizlerde unutmayınız ki hiç kimseye el ile veya başı sallayarak selam vermek amaçlı bir hareket yapmayınız. Selam "Esselamü Aleykûm" den başka bir şekilde verilmez...


                                                                                                       Siyah & Beyaz

                                                                                                      (yalnız gönüller)



( Sadece Uyarmak İstedim... başlıklı yazı gocha71 tarafından 23.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.