1 Sevileni Tanımak

SEVİLENİ TANIMAK

Hayatımızdaki insanlara neden değer veririz? Gerçekten değerli oldukları için mi yoksa hayatımıza değer kattıkları içinmi..? sevgi emek isteyen bir şeydir. Sevmesini bilen insan yüreğiyle gerçek duygularla sevmeli ,aşk çerçevesinde ciddiyete gidilen durumlarda asıl anlaşılan şey şudur ki kişi asıl benliğini gösterir bize.Ve görmediklerimizi gördüğümüzde şaşkın bir duruma düşebiliriz çaresiz bir durumun içine saplanabiliriz kalbimiz kırıldığında çok sevdiğimiz halde bile çekip gidebiliriz ne büyük acıdır ki kişinin kendini sonradan belli etmesi hadi gel gir bataklığa çık çıkabilirsen gibi oluyor. Bir camdan bardak düşünün  ve geldi sevdiğiniz onu kırdı hadi şimdi topla birleştir nasıl birleştiriceksin çatlaklar hala yerinde duruyor görünüşte işte kırılan insan kalbide o çatlaklar gibi izi taşıyor. Sevmek çok başka bir duygu ama sevdiğinden darbe almak çok daha başka tabi burada darbe mecazi anlamda daha çok.Sen hayallerinle beraber büyürsün biri gelir tutar elinden ama bu sefer istediğin gibi olmaz bana göre buda sevgisizleşmiş toplumun seviyesiz halleridir. Siz doğruluktan yana mı olurdunuz yoksa şüpheci adımlarla ilerleyen bir insanmı? Önce iyi tanımak ve sorgulamak gerekir hayatı yaşayarak…!

                 PINAR ÇALGAN---2013

( Sevileni Tanımak başlıklı yazı ÖMRÜM tarafından 29.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.