Büyük bir okyanus hayal ediyorum ,sularında acılarımın yüzdüğü gemisinde yüklerimin taşındığı
Hasretlerin sona erdiği …Son bulsun son bulsun ya diye dediklerimiz olur okyanusun en derininde çıkması için küçücük bir neden yetiyor nedense.Yaşadıklarımız ağır olsada dünümüzde bugünümüzde ayaktayım demek bile yeşertir solmaya yakın bir çiçeği. Yaşama sımsıkı iki elle sarılmak gerekir diye düşünürüm acının şiddeti ne kadar büyük olsada ,martı ve deniz sesine koşar adımlarım ileriye dönüktür umutlarım.Kesinleşmemiş umutsuzluklar olmamalı hayatımızda gözler her arkaya dönüşte ağlasada bir gülümseme umuttur yaşamaya…İnsanlara gelince olumsuzlukları anlamdırmaya çalışma hayat öğretiyor bazı şeyleri yapılan yanlarına kalır sanma. Neler olur ne biter ne taşınmaz yükler hafifler mutluluğu yakalayınca.Eğer mutluluk içten duygularla yaşanmamışsa yarınlarda dudaklar ne kadar gülümsese de yürek yanar aslında.Söylenecek sözler yarım kalır ağlanmayacak bir insana bağlanılır sonunda yürek susar ,gözler bakar insanlar kendi yollarına bakar… Geriye ise bir lokma simit martı ve deniz sürükler seni geri kalan ömrünü yaşamaya…
PINAR ÇALGAN---2013
( Okyanus başlıklı yazı ÖMRÜM tarafından 3/14/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.