Hayallerine hapis olur bazen insanoğlu ve en güzelini çizer elleriyle gökyüzüne. 
Pırıldayan yıldızlara tarif eder sevginin büyüklüğünü ve birden herşey silikleşir olur. Yıkılır dağlar yüreğin acı ile yanar ama sen yine düşmemek gerektiğini bilirsin.
Güneş belki eskisi gibi ısıtmaz içini karanlık peşinde dolanır her adım boyu ama dimdik yürümeyi boyun eğmeden ilerlemeyi hayatı yarım bırakmamayı dolu dolu yaşamayı her anı doyasıya paylaşmayı öğrenirsin....
Öğrenmelisin ki bir dakika bile ömür yolundan geçiyor saatler , yarınlar bitmeyen , tükenmeyen sabahlar 
sırat köprüsüne yaklaşıyor ömür , karanlığa karşı git gel yaşıyor gönül , gece olunca gözyaşları yağmur damlasınca çoğalıyor 
eğer bir gün susup seyredersen insanları kalabalığın arasında yok olmuşluğu hissedecek yüreğin
Daha iyi öğreneceksin ki zaman dediğin bazen bir gün de biriktirdiğin yıkımların kalbe vuran zehirli acısıdır
gökyüzünde biriktirdiğin hayallerini kara bulutlar kaplıyorsa uçuruma yaklaşıyorsa yüreğin şimşekler çakarken teslim olucak bedenin sessizce sonsuzluğa.....
ÖMRÜM PINAR ÇALGAN DENEME2013
 —
( Sonsuzluk başlıklı yazı ÖMRÜM tarafından 19.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.