Gazete okumam

Hele hele Türkiye’nin entelektüel düzeyini gazete tirajları ile ölçen ahmaklara hiç tahammül edemem.

Gazete niçin okumam?

İnternet haberciliği gazeteyi kağnı mesabesine getirdiği için olabilir mi?

Öyle ya artık habere ve daha çeşitli habere daha kısa zamanda ulaşmak dururken niye pis boyası el kirleten mevkute ile uğraşayım?

Bundan dolayı gazete okumuyor filan değilim, hayır hayır…

Ya neden okumuyorum gazete?

Bütün gazeteler tek bir finans merkezinden mali olarak kontrol ediliyor diye mi?

Yahut bir grubun bütün gazeteleri satın alması ve/veya yönlendirmesi yüzünden mi? Doğan grubu ile cemaatin derin ittifakından mı yoksa?

Eyüp Can’ı hatırlatıyorsanız, ‘hadi canım’ der ve ‘çocuğun Özkök’ten eksik yanı ne ki’ diye sorarım. 

Hayır efendim, bunlardan dolayı gazete okumuyor değilim.

Gazete demek biraz da köşe yazarı demek değil mi?

Şöyle hakiki anlamda hür düşünebilen kim var?

Entelektüel düzeyi yüksek kim var?

Entelektüel düzey deyince kimse malumatfuruşluğu anlamasın. İçsel bir yaratıcılıktan söz ediyorum.

Sürüye iştirak etmeyenden…

Menfaati için gerçeği eğip bükmeyenden…

Topluma asalak olandan değil verenden…

O kahramanlar gittiler. Kimse kalmadı…

Okuyacak kimse kalmadı.

Şimdi gazete yırtma modası çıkmış… Bu fotoğraf basılır mı yav diyerek gazete yırtıyor yeni yetme gazeteciler… Kulağı kesik ağabeyleri de gazeteye gidermiş de basılmadan orta yere serilen gazetelerinin sayfa taslağına bakarmış..  Zamanı ve fikri olursa müdahale edebilirmiş…

Siz daha yıllar önce bir gecede arkadaşlarınızı bir eve satıp gazeteye çökmediniz mi?

Önce ahlâk… evet bunun bildiğimiz İslâm ahlâkından bir farkı yok…

O hiç bi gazetede kalmadığı için okuyup da zillete düşmenin ne faydası var?

Evet, gazete okumuyorum.

Kitap okuyorum. Herkese de bunu tavsiye ediyorum. O kadar çok kitap ve o kadar çok gerçek yazar var ki…

Zamanı, en değerli hazine olan zamanı boşa geçirmeyin, gazete okumayın. MÜMKÜNSE TELEVİZYON DA SEYRETMEYİN…

Asalaklara ama hiçbir asalağa prim vermeyin, adam yerine koymayın.

Hakikat güneşini karartmayın.
 
 

Dr.Lütfü Şehsuvaroğlu

( Gazeteler Guya Özeleştiri Yapıverirlermiş başlıklı yazı Şehsuvaroğlu tarafından 2.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.