1 Janis Joplinin The Rose Şarkısı Ve Düşündürdükleri
Janis Joplin ve hayatın başlangıcı;

Bazılarımızın başlangıçları mutlu bir aile ve onların kızı Janis Joplin gibi mutluluk içinde ne kadar güzel geçiyordu değil mi hayatımızın sahnesinden...

Biraz tebessüm, biraz hüzün bir gitar ve duygu dolu şarkılar...

Bazen aşık, bazen asi, bazen sevecen bir yaşam gençliğin koynunda olabilen kadarı ile...

Her anımız birbirine eş değildir değil mi...

Zaman gelir umutsuz olup düşeriz zararlı yollara, gün gelir biri bizi düşeceğimiz noktadan çeker alır kurtuluruz belki bir yere kadar...

Sonumuzu bilemediğimiz bir yaşam ben yaşamı sıcak erimiş bir cam/a benzetirim...

Ne zaman nasıl şekil alacağımızı kaderi işleyen yaratıcı tayin eder bazen pırıl pırıl parlayan bir kristal olup değer görürsünüz bazende bir bardak olursunuz...

Bu sonuç mudur hayır değildir ne olacağımız en sonunda belli olur...bir gün kristal yere düşer parçalanır yerden süpürülüp eritilir bakmışsınız bir cam bardak, diğer bardak ise kristal...

Yaşam sesini duyurmaktır bazen Janis Joplin gibi şarkılarla bazen de şiirler ile nasıl duyurabiliyorsanız ve nasıl özgür haykırabiliyorsanız öyle...

Yaşamdan kopmayın hep kendinizi cam ocağı yanında düşünün kırıldıkça eriyin ve tekrar doğun her doğuş kristale giden bir yoldur...

( Janis Joplinin The Rose Şarkısı Ve Düşündürdükleri başlıklı yazı Uğur Demiröz tarafından 4.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.