1 Aşk Ve İş
Bu işi çok iyi yapacağım*
Hangi işi?
Sevdiğimle birlikte yaşamayı/
Hoppalaaa aşkla işi karıştırdın sen...
Hayır karıştırmadım dostum
dinle!
Eveet dinliyorum bakalım nereye bağlayacaksın konuyu..

Kişi sevdiği işi yaparsa başarılı olur değil mi?
Ne derler bilirsin ne iş yaparsan yap en iyisini yap..

Sabırsızlanma konuya giriyorum;

Öncelikle işinin (Eşinin) başında olacaksın.İşini (Eşini) sahipleneceksin ki daha iyi yaşama kavuşabilirsin.İşine saygı duyacaksın, işindeki sorunları aşmak için çaba harcayacaksın çünkü her zaman hayat inişli çıkışlı bazen işinle krizlerle karşılaşacaksın fakat işini seviyorsan, ona bağlıysan daha iyi yerlere gelebilmek için sabredeceksin..

Zamanla yeni elemanların (çocukların) olacak.Onlara işin inceliklerini, insanlarla nasıl iletişim kurulacağını sabırla öğreteceksin.
Birgün hastalanırsan aklın geride kalmasın.

Muhakkak zorlu rakiplerin (Kaynana) olacak.Pes mi edeceksin, işini seviyor ve hep iyi yerlere gelmek hedefin değilmiydi.Rakiplerinle sabırla zıtlaşmayacaksın işini zora sokmamaya çalışacaksın.
Sen ne kadar kötü olursan rakiplerin daha kötü olup işini (eşini) kaybetmen için komplolar kuracaklardır.

Evet dostum iş ve aşk birbirine bağlı yaşam biçimidir.
Hırs ve ihtiras ikisini de öldürür..

Sevgi,Bağlılık,Sadakat ve Aşk ikisinde de seni bir yerlere getirir baş tacı olursun.

Bu kadın veya erkek için farketmez..

İşini ne kadar yükseltirsen, eşinde seni her zaman yükseltir.İhmal ise felaketi getirir.
( Aşk Ve İş başlıklı yazı Uğur Demiröz tarafından 18.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.