1 Aşk Tefsiri
Aşkı tefsir et...bir şiirde okudum takıldım acaba aşk tefsir edilebilir mi?

Sen bende meal idin
Bakışların kalbime
Sözlerin ruhuma
Ruhun aşkıma
Aşkın değdi meal kalemime
Kalem yazmayı
Kalbim nakşedilmeyi sevdi
Ruhum terketti bedenimi
Ruhum sen
Kalbim aşk
Sen tefsir ben meal oldum

Kalpte aşk tefsiri sarmaşık gibidir tohum iken farkedilemez.
İki kişi birbirlerini ilk gördüklerinde ondan farklı bir elektrik aldım yada ona içim ısındı der.Bu kalplere gönderilen ilk meal kısmıdır.

Meal/i okurlar okudukça zaman akar, akar akan zaman içinde kalp karşı cinsi yorumlamaya tefsir etmeye bir gün gelir artık o tefsir kalpte yer bulmaya başlar yerleşir oraya.Kalp gece gündüz sevdiğinin ismini aşk sözünün yanında zikretmeyi kendine vird edinir.

Böyle bir aşkın bittiğini düşünün.

Kalbe yerleşmiş katmer katmer açmış dallar üzerinde nice mis kokulu çiçek bahçesini bir anda kökünden kesmeyi bir düşünün ki çok zor çook.

Ayrılma vakti geldiğinde sadece meal yönünden bakar aşıklar.
Tefsir; ayrılığın ilk günü olanları kalbe anlatmaya her sahife tefsir özlem, mutluluk, sevgi sözcüklerini kalbe hissettirmeye başlar.

O özlemler yıkılışlar vicdan azapları işte o anda yaşanır.

Niceleri vardır hayata küser niceleri intiharı seçer niceleri de bir umut döner mi diye bekleyişe geçer.

Tefsir et beni kendine
Ben tefsirsiz kaldım
Sen mealdesin belki hala
Ben tefsir tefsir acılar içinde

Aşkta tefsir yoksa o gerçek aşk değildir.

Kalem ol aşka yaz aşk tutkunlarına mısralarını ey şair...

Ey aşk beni bul
Lime lime tefsir et beni
İnlesin şu bedenim
Sen sen sen diye diye...
( Aşk Tefsiri başlıklı yazı Uğur Demiröz tarafından 10.04.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.