Aşk,insanın anatomisini bozar desem çok iddialı olacak,bu yüzden daha kibarcasını söylemek istiyorum:aşk insanın anatomisini değiştirir. Önce aklınız ve kalbiniz esir olur, vücudunuzda ışık hızıyla ilerleyen iyi huylu veya kötü huylu  virüslere  benzetebiliriz bu aşk  bilmecesini.
Eğer aşıksanız gözleriniz ondan başkasını görmek istemez,kusurlarını ise görmezden gelir.
Kulaklarınız sadece  onun sesini  duymak ister,hakaret bile etse,iltifat etmiş sayarsınız.
Elleriniz sadece  onun ellerini tutmak ister,onun dokunduğu,vurduğu her yerde güllerin biteceğine inanırsınız.
Aşk bir pazarlamadır;sevgiyi,ihaneti,neşeyi ve hasreti.

Bizim evlilik hayali kuran  komşumuz vardı  geçenlerde onunla karşılaştık,yalnız dolaşıyordu:
-Düğün borçlarını kapatabildin mi,diye sordum.
-Keşke düğün  yapsaydım da ömür boyu  borcunu ödeseydim,diyerek içini çekti.
Anılar insanı yaralarmış daha fazla soru sorarak  yarasına tuz basmak istemedim.Bana sadece:
-Bir hevesti bitti,dedi.

( Aşk İnsanın Anatomisini başlıklı yazı berberce tarafından 27.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.