Entelektüel kişiliğiyle bilinen Songül hanım,"Biricik'i"dilinden düşürmüyor ve  her dakika merak ediyordu uyandı mı,hasta mı,acıktı mı,dışarda mı?
Her ay saçlarını boyatır, "Biriciğim beni  böyle seviyor."
Hep mavi  ile beyaz bluz giyerdi, "Biriciğim bu renkleri çok seviyor."
Bazen yataktan kalkmış gibi makyaj yapmadan işe gelirdi, "Biriciğim bugün makyaj yapmama izin vermedi."

İş arkadaşları onun bir kedi olabileceğini düşünerek,
-Getir  buraya dediler,biz de sevelim.
-Olmaz dedi,kalabalığı sevmez.
-Hangi marka mama yiyorsa alıp sevindirelim deyince kan beynine sıçradı,ağzına geleni geri çevirmedi:

"Siz ne anlarsınız sevgiden be,ben onda kendimi buldum;dalga geçeceğinizi bilseydim anlatmazdım.Sizlere güvenmekle hata etmişim."

Songül hanımın "Biriciğim"dediği kendisinden yirmi yaş küçük,ilk evliliğini görücü usulüyle yapmış,şiddetli geçimsizlik nedeniyle boşanmış ve emlak işleriyle uğraşan bir gençti.
( Songül Hanımın Biriciği başlıklı yazı berberce tarafından 5.10.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.