"Sen ne iş yapıyorsun?"diye soranlara  farklı farklı cevaplar verirdi:

"Bazen iş adamıyım bazen hakkı yenen işçi bazen ahrında çalışan  köylü bazen doktor bazen öğretmen bazen  zengin ailenin şımarık çocuğu bazen yetim  bazen öksüz  bazen evin yolunu unutan çapkın bazen sarıklı sakallı imam bazen..."

"Yeter yahu,insan bir işi yapmalı ve onun da en iyisini yapmalı,senin yaşın kaç başın kaç,söylediklerine leylekler bile inanmaz."

"Peki nereleri gezdin gördün?"diyenlere ise:
"Türkiye'nin doğusundan batısına,kuzeyinden güneyine  ayak basmadığım yer kalmadı."diyordu.

"Seni akıl hastanesine yatırmak lazım bunca yerleri rüyandanda bile göremezsin."dediler.

 O bir sinema  oyuncusuydu ve kendisine ne rol biçirilirse onu oynardı.
( Oyuncu başlıklı yazı berberce tarafından 14.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.