Sevgili site sakini arkadaşlar. Daha önce duyurusu yayınladığım Emine Işınsu Roman ödülü ile ilgili bir gelişmeyi duyurmak isterim. 
Ödülün sahibi Sn.İskender Öksüz ile bir mesajlaşmam oldu. Kendisine romanımın matbaa baskısının olmadığını amatör yazarları bulunduğu bir sitede yayınladığımı, yarışmaya katılıp katılamayacağımı sordum. Verdiği cebi mesajda kazanan kitaplar için yayıncının sorun çıkarabileceğini, eğer kazanırsam kitabı internetten kaldırmamı yazmış. Bu sebepten dolayı romanımı kısa kesmek zorunda kalabilirim. Bunun için hepinizden özür dilerim. Bilenler bilir roman düzenlemesi bayağı uzun sürüyor. Benim de bir kamu kurumunda çalıştığım düşünülürse bana hak vereceğinizi umuyorum. Elinde hazır romanı olan arkadaşların bilgisine sunarım.
( Emine Işınsu Roman Ödülü Duyurusu 2 başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 25.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.