Anlamaya çalışmayın
Çünkü tarifi mümkün kılmıyor hayat…

 
Tek düze ve alışılmış bir çok şeyin içinde, notlar alın/dipsiz ve işaretler bırakın bir deftere kara kalem ki sırra-kadem basmak için dışarı çıkın, parmak ucu hassasiyetinde saçlarınıza dokunun/okşayın..yüzünüzün çizgilerine b-akın aynada, korkmadan ve utanmadan. Saklanmak gelmedi henüz annenizin yaşına. Üfleyin ve tutuşturun teninizin ateşini, geç kalmayın ve geç kalmasın birileri/birilerine mutlaka..seri adımlarla ışığın anahtarına ilerleyin ve kapatmayın, alışmak için karanlığa bekleyin, bir süre sonra gölge oyunları başlayacak duvarın tavanla kesiştiği yerde ki boşluğunuzu dolduracak/dolacak boşluğunuza siz onların,onlar-sızın. Kapı kolunu tutun, arkaya bakmaksızın k-açın, hızlıca merdivenlerden inin sağ eliniz korkuluğunuzda/korkularınızda olsun, kuytularınıza saklanmış gözlerinizle sıkı tutun onu sıkı saklayın ve iyi bakın…her şeyiniz yalnızca o nasıl olsa.
 
 
Tedirgin olmuş bir ruh musunuz? Terk edilmiş bir aşık mı yoksa… Bir daha asla ayaklanamayacağını düşündüğünüz illegal eylemde misiniz? Son merhabada olan suratlar gibi misiniz? Utanmaz ve aç  dokunuşlarla..sahi neden iyi olmadı tek bir şey, neden daha ılık olmadı mesela uyumak isterken koynunda, nefesinden  buğu tutmuş camlar neden çabucak silindi. Kızdın/küstün, ağladın/kokladın ve dokundun işaret parmağınla bir bebeğin kocaman eline… 

Bazen, kırıntılar bulursunuz tahta aralarına gizlenmiş ve tozlar camın kenarlarında ki bir düşü hatırlatmadığına emin misiniz?

Anlamam için sokakta olduğunu yüzüme bak şimdi, dokun ve incele saçlarımı, güzel söz söylemeye hazır biri gibi ki biraz mimik ve birkaç jest benzemediğimi hiç/kimseye bana anlatmaya çalış. Eteklerin uçuşsun havada ya da utan halinden aynı halkanın içinde bedenler gibi yürümeye çalışalım bir süre yan yana..kibriti ara ve sigaranı yere düşür. Bütün tedbirlerini devre dışı bırak ve yazılmamış onca sözü.

Hazır mısın?
Dünyayı kurtarmaya hazır bir kahraman olmaya
Veya buna yeltenmiş Don Kişot
Biraz aziz
Biraz bilge
Dene ve yanıl
Savaş ve yenil
Barış ve küs
Kendin ol…

-Ben seni istiyorum…
-bunu duymak istememiştim ama teşekkürler...

 
 
 
(...)
( Anlam-sız.. başlıklı yazı kuytular tarafından 19.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.