1 Bir Taşla İki Kuş
Bir kaç gün evvel çalışıyorum iş yerimde ,işimle meşgul olurken telefon çaldı.Ama telefonun çaldığını değillde mp 3 ten kendi kendine çalıyor sandım.İyi ce can kulağı ile dinledim ki benim bir şiirim çalıyor;
İŞTE BUNA DOST DERLER

Hani varlığını her yerde hissetmek istersin ya
Hani yanı başınızdaymış gibi adını anarsınız ya
Bazen dalganlıkla onun ismini anarsınız
Ama devamlı her an kalben berabersiniz
Yanı başınızda bir an unutuverirsiniz
An gelir üzüldüğünüzde, sımsıcak kollarını açar
Sana sarılır omuzlarında ağlarsınız
O anda bütün dertlerini unutturur
O sana kollarını sana dostça açar
O sana dostluk kanatlarını sonuna kadar açar
İste buna dost derler
Anneden kardeşten daha yakındırlar

Allah Allah dedim nasıl olur,bir vakitte zil sesini değiştirmişim veya değiştiren olmuş,bende inanamadım..aslında meşgul ken telefonu açmak istem.
Devam edince çalması bi bakim dedim.
Baktım bir bey efeendi." Cabbar " isimli birini arıyor..
Cevap verdim ben değilim..Birazda adamın şivesi hoşuma gitti.
Bende espirili olarakta " Şair Yazar Mehmet Ali Ünsal " dedim.
Kardeşim yanlış numara dedim bir kaç rakamı eksik veya yanlış tuşlamışsınız ..dİkkatlice tuşlarsanız bu sorun olmaz dedim.ve telefonu kapattım.
Bir süre sonra tekrar bir telefon geldi..Yine aynı özel numara şöyle diyordu":Beyim siz şair mişsiniz internetteki adresinizi verinde şiirlerinizi okuyayım " 
dedi..Ben de buyurun bey efendi dedim :Mehmet Ali ünsal olarak nete tıklarsanız bana ve şiirlerime ulaşırsınız dedim.
ve Telefonu mu kapattım .
Geriye ne kaldı biliyormusunuz?..Derler ya" bir taşla iki kuş vurdum" diye işte bu olsa gerek..Beni ve güzel sitemizi bir kişi daha tanımış oldu..
En güzel tanışmalara.. Saygılarımla..

Mehmet Ali Ünsal
19*12*20012

( Bir Taşla İki Kuş başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 19.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.