1 Bir Tebessüm

Dünya kurulduktan beri insanların birbirleri ile iletişiminde önemli bir faktör olan gülümsemenin rölü çok büyüktür.
Sevgi saygı hoşgörünün önemi kadar bir gülümseme bazen neleri değiştiriyor.

Küçük bir çocuğa gülen bir bebek almak ne kadar güzelse ,ağlayan bir bebek ve yahut yüzü asık bir bebek almak da ne kadar kötü bir etki bırakacağı hepimizce bilinmektedir.

işte yukardaki örnekle yola çıkılırsa kişilerin birbirlerine olan davranış ve hareketlerinde gülümsemenin önemi hemen ortaya çıkar..

Bir araştırma şirketinin sonucuma göre gülümseyen ailelerde mutlu evliliklerin daha uzun sürdüğü sonucuna varılmıştır.

Yine aynı araştırma şirketi yeni doğan ve büyüme çağındaki çocuklardada gülümsemenin ne kadar önemli olduğunu en etkili sözlerle vurgulamışlardır..

Sonuç olarak gülümseme ve tebessüm emek ne güzel bir davranış şekli olduğu ortaya çıkıyor.
Aşağıdaki sözler gülümsemeyi en güzel hali ile nasıl anlatıyorlar bir göz atalım..

Tüm insanlar olarak her zaman her yerde elimizden geldiğince yüzmüzden tebessümü 
yüreğimizden merhameti eksik etmeyelim..


.(*)...Bir tebessüm tüm dünyayı dolaşır...

Gülümse’ki tüm dünyaya mutluluklar yayılsın...

Her gülen yüzde taze çiçekler açar...

Her gülümseme yeni dostlukların başlangıcıdır...

Gülümseme ile dostluklara yelken açılır...

Gülümseyen yüzde nurlar saçılır...

Gül’ki gül açsın yanaklarında...

Gül’ki güzel sözler can bulsun dudaklarda...

Bir gülümseme gönüllerdeki yeni doğan güneştir...

Bir gülümseme sevgi pınarlarının başlangıcıdır...

M.Ali Ünsal...

Günün sözü:

Gül düşünelim gülistan olalım...

Diken düşünüpte koskoca dikenlik olmayalım..

Not: Parantez içindeki yıldız la işaretlenmiş söz hariç hepsi m.ali ünsal’a aittir...
M.Ali Ünsal...
Aksaray
24.03.2013

( Bir Tebessüm başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 24.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.