1 Bayramınız Mübarek Olsun

                   Bayramınız kutlu olsun
Bu gün bayram,insanların birbirleri ile kaynaşma ve dayanışma günü, dargınların barışma günü.
Dini bayramlarımızdan olan “Kurban bayramı” yakınımızdaki konu komşu akraba eş dost’u ziyaret etme .

.Yanıbaşımızda bulunan yaşlı teyzelerimizi,ninelerimizi ziyaret etme,halini ,hatırını sorma günüdür.Bu gün dargınlıkların son bulma günü,bu gün barışma günüdür.
Bu gün tüm insanlarla hasbihal etme günü.Yoksul’u fakir’i maddi ve manevi yönden gözetme günü.
Ne mutlu bu günü değerlendirebilenlere ,Çevresindeki insanların durumunu gözetip onlara yardım edebilenlere,
bu gün insanları tüm muhtaçları hatırlama günü.Öksüz’ü yetimi kucaklama günüdür.işte bu gün yılda iki sefer gelen dini bayramlarımızdan biri olan “Kurban bayramı” tüm .Bu mübarek gün insanlarımıza
hayırlara vesile olması dileklerimle,değerli dostlara , insanlara ,kutlu olsun.
Mehmet Ali Ünsal
Selam ve Saygılarımla..
‎24.‎10.‎2012
Adana /Pozantı
( Bayramınız Mübarek Olsun başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 25.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.