Bir varmış iki de varmış, develer berberlik bilmezmiş pireler daha konuşmasını sökememişlermiş miş az gidilir uz gidilir ve ana avrat düz gidilirmiş…


Orta Asya’nın bağrından kopup gelmiş bir kahraman yaşarmış eski Mezopotamya topraklarında, halk arasında lakabı Battal Recoğlu’ymuş, haksızlığa tahammül edemez, fakirin malını mülkünü mundar etmesine izin vermez sermaye birikimine katkı sağlarmış, toprak deniz ve hava derken memlekette satacak çöp kalmamış ama akıllı adammış Recoğlu küçüklüğünde hep Teksas, Tommiks ve Teks okurmuş, yeni dünya diye bir yer varmış. Kırmızı urbalılar ve Kuzeyliler ile Güneyliler, apaçiler komançiler malı amuduyla götürürlermiş orada, hem idare çooook tekamül etmiş o diyarlarda, kölelik gibi en gerekli müessese halen sürermiş.


Gelin görün ki bir yamyam çocuğu baş reismiş ve zeka küpüymüş, kimler uğraştıysa da baş edememiş velakin çare tükenmiş, gitmekten başkaca bir şey yok naspın da ? Vahşi Batı’ya gitmeliymiş ve bir bahar sabahı sefer hazırlıklarını tamamlayıp koyulmuş yola.


Tabii ki Viyana kapılarından Mercidabık ovalarına kadar duyulmuş bu seyahat, Safaviler çok kıl olmuşlar bu işe ama ittir et demiş, zaten ne Cem Sultanı severmiş ne de destekçisi gıcık bedevileri, mahsusçuktan sever gibi yaparmış.


Varmış Sergio Leone çakması memlekete, oturmuşlar yakmışlar barış çubuklarını ;


-   * Velkam Türko Recoğlu

-   Aleyküm velkam lan yamyam oğlu

-   * Hadi artık var sen ilhak etmek çevreni

-   *  Van minüt van minüt öyle hemen bodoslama kafa kol yok

-   Piliiiz ama

-   *  Vay bre densiz, sensin lan Liz, bana karı kılıklı mı diyon

-   * Pağdon pağdon sen var yanlış anlamak

-   *  Ben var şimdi sana çakmak

-   * Yahu tezkere yok işler mok, lazım tezkere çok çok

-   * Destuuuuur ve de has duuuuur, önce dağları uçur lan

-   * Okey okey

*  Kodum mu oturturum ha, karıştırma hırt key ödemelerini filan, sen basın yayın yüksek okulu kökenli misin yanki ve de kanki

* Yok kızmak yok kızmak, sonra ben ağzınıza mıçmak


Alllah Allaahhh Allaahhhh pat küt ciyak viyak kiyak……

 

Ve döner vatan topraklarına Recoğlu, fena benzetmiştir kovboyu ama işler keldir, ne varsa yine Orta Doğu’ dan hayır var der, toplar divan-ı hümayunu, birbiri ardına tarihi kararlar alır …


Yetmiş milyon nireeee üç yüz milyon nireee, derhal kürtaj yasaklanır, üç çocuktan onüç çocuk hedefine çıkılır, üç dördün oniki yapılır, bayram günleri de millet işine gücüne baksın ve üretsin diye törenler yasaklanır vs vs vs

 

Sooora gökten bir uçak düşer üç değil ve paylaşılamaz, kimse erememiş kerevetine…

 

Bu masalın sonunu da kimse getirememiş…

 

Masal işte…

 

MCU

( Battal Recoğlu başlıklı yazı MCU :) tarafından 5.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.