Sözlü sınavda öğretmen öğrencilerine sorar:
-Bir meyva ağacı olmak isteseydiniz hangisi olurdunuz,neden?
Birisi:
-Elma ağacı olmak isterdim hocam,hem dalımdan kopartıp yerlerdi  taze taze hem suyumu içerlerdi,ayrıca tok tutar,kanı temizler,sindirim sistemini düzenler,bağırsak sağlığını korurdum.
Birisi:
-Ben kiraz ağacı olmak isterdim hocam,kan şekerini ve kan basıncını düşürerek sağlıklı bir kilo kontrolü sağlardım.
Birisi:
-Ben erik ağacı olmak isterdim hocam,kabızlığı giderir,kalp hastalığına neden olan iltihaplanmaları azaltırdım.
Birisi:
-Ben mutluluk meyvesi olmak isterdim hocam,muz.
Birisi:
-Ben cennet ağacı olmak isterdim hocam,incir.
Birisi:
-Ben üzüm olmak isterdim hocam,kolesterolü düşürmeye yardımcı olur tansiyonu dengelerdim.
Birisi:
-Ben vişne ağacı olmak isterdim hocam,böbrekleri temizler,böbrek taşı oluşumunu önlerdim.

Öğretmen, öğrencilerin verdiği bu güzel cevaplardan memnun olmuştur ve hepsine yüz verir ancak son öğrenci:
-Ben kavak ağacı olmak isterdim hocam,deyince şaşırır;
-Onun meyvası yok ama,diye sorunca öğrenci şöyle der:
-Meyvem olmadığı için kimse beni taşlamazdı hocam,dallarımı kıran da olmazdı,bağımsızlığı temsil eder bu yüzden ömrüm uzun olurdu.
( Kavak Ağacı başlıklı yazı berberce tarafından 6.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.