Bir Emlak Sitesinden E Mail Geldi


 İlk Adım Platformuİlk Adım Platformuİlk Adım Platformu


Bir Emlak Sitesinden e mail geldi açtım “havalar soğumadan evinizi bulun kiralayın rahat edin “ yazıyordu.

Telefonunu buldum aradım.

-Alo orası …Emlak mı?

-Evet, beyefendi Türkiye’nin en prestijli, aradığınızı anında size bulma konusunda bir numara olan…

-Kes dedim tıraşı.

-Beyefendi nasıl konuşuyorsunuz?

- Bana bulunduğum konumda kiralık bir eviniz var mı?

-Hemennn bakıyorum Beyefendi.

-Bekliyorum.

-Beyefendi üç tane buldum, hepside üç artı bir,aylık kira fiyatı 14 milyar.

-Çüşşşş.

-Ne dediniz?

-Çüş dedim, sizler bizi eşek mi sanıyorsunuz?Bu fiyata olur mu?Vatandaş ne maaş alıyor ki 14 milyar kira ödesin.

-Beyefendi haklı olabilirsiniz yalnız piyasa…

-Piyasanıza s…rım, sen bu fiyatla kiraya veren ev sahibinin yüzüne tükür mü yor musun da bana bıraktırıyorsun?

-Beyefendi bizimde kazancımız…

-Ne kazancı utanmazlar bu soygun düpedüz soygun. Bu Nasıl e mail bizlerle dalga mı geçiyorsunuz?

Demeden

-DITDITDITTTTT.

Kapandı telefon yüzüme, bu halede düştük ya Rabbim yardımcımız olsun başka ne diyeyim ki? Yoksa sürdürebilinecek  bir hayat ve yaşam olmayacak bu gidişle, buna hepimiz çözüm olmalıyız peşine düşmeliyiz, kendi hakkımızı aramadıkça başkaları türkü çağırarak aman boş ver diyerek çözümsüzlük arar kayıtsız kalarak arar ki buda çözüm değil, ölüm bize ölüm iki gözüm, merhametli olanadır sözüm,vesselam.

Mehmet Aluç


( Bir Emlak Sitesinden E Mail Geldi başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.08.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.