Gülü seven ne yapar,desem,dikenine katlanır diyeceksiniz ama bu o anlamda değil;gülü seven gider gül alır  koşa koşa."Parası yoktur." derseniz kimse size inanmaz çünkü sigara almaya  para bulunuyorsa,gül almaya da bulunur.

Kadınlar günüydüydü çalışan tüm bayan arkadaşlara iş yerinde kırmızı gül dağıttılar onlar da  tebrikleri kabul etti ve çok memnun oldular.

Cimri ve "kirli"  bir  usta  var bazen bizleri kızdırır ama yine de severiz onu,yaşına ve tecrübesine hürmet ederiz.
-O gülü bana verir misin,dedi,Döndü hanıma.
Döndü hanım şaşırdı,şaka yapıyor  sandı,herkes onun sulu şakalarına alışkındı zaten.
-Ama bu bana hediye...
-Sen de bana hediye et Döndü hanım,eşim kanser hastası,ona vereceğim.
-Allah Allah!


( Gülü Seven başlıklı yazı berberce tarafından 5.08.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.