-Çok içme bu sigarayı,öleceksin.
-Şimdi yaşıyor muyum sanki?
-Nefes alıyorsan yaşıyorsun.
-Doğru,nefes alırken mikropları alıyoruz içimize de  bir türlü içimizden söküp atamıyoruz.Gecenin bir yarısı geldi gene.
-Kim?
-Kim olacak,o.
-Ee,hani  kaçak diyordun.
-Kaçak zaten,yakalansa da bir kurtulsam.Artık bıktım tehditlerinden,neymiş,ondan başkasıyla evlenemezmişim,beni o gece vuracakmış,bir şans daha istiyor?
-Ne kadar kötü de olsa,çocuğunun babası sonuçta,bir şans daha versen...
-Ne değişecek Hüseyin,bu kaçınca şans,hep aynı hep aynı,yalvarıyor,söz veriyor,yemin ediyor ama aynı tas aynı hamam.Beni aptal yerine koyup dövmeye başlıyor,çocuğun  yanında içki  içip zil zurna sarhoş olduktan sonra yatağa çağırıyor.
-Belki değiştiyse...
-Asla değişmez ben malımı bilmez miyim?

İsmi Güler fakat bahtı hiç gülmemiş bu arkadaşımızın,yemek molalarında  karşılaştığımız zaman  laflardık ayaküstü.Severek evlendiklerini  ancak eşinin hayırsız çıktığından dolayı boşanmak isteyip boşanamadığını,psikolojinin bozulduğunu beddua ede ede anlatır, sigarası bitmeden yenisini yakar ve kendisine devamlı zarar verirdi.

Uzun süredir  mesajlaşmıyorduk onunla,akşamleyin biraz yazıştık ve  öğrendiklerim bana pes dedirtti.
-Boşandın mı?
-Ne boşanması,ayın yirmi sekizinde gene mahkemem var.
-Şans...
-Sus,sakın hatırlatma onu,senin dediğin gibi kimseye güvenmeyecekmişsin bu devirde.Evlenmiş.
-Gözün aydın,o kendi yoluna sen kendi yoluna hem seni de rahat bırakır.
-Biz ayrılalı üç yıl oldu, o kadınla ilişkisi ise beş yıl olmuş yani benimle beraberken de o varmış hayatında.
-Desene,onu da kandırmış.
-He valla,nerden  bildin,o kadına da ben bekarım diye tanıtmış kendini hep.

Güler,dilerim talih sana da güler.
( Güler başlıklı yazı berberce tarafından 28.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.