Bastır Şef Yemek Yarışması 1

 Erkek Kadın Şef Çizgi Film Karakteri Stok Vektör Sanatı & Akşam yemeği'nin  Daha Fazla Görseli - iStock

Bugün sizlere büyük bir sorumluluk yeni teknikleri yemekleri yapma becerisi kazandırmak, kazandırırken de tatları ile damağınızda değişik eşit bit tat aynı zamanda farklı lezzetleri tanıyarak tatma tanıma gibi iki vazgeçilmez faktör arasında kalmadan olumlu eleştirisel bir tarza sunmak için karşınızdayız. İlk Bastır Şefimiz Kavurma dünyasında kavurmalarıyla ünlü Kavruk Kasap Kavurmayı sever var. İkinci Bastır Şefimiz Kebap adına kebap yapmasıyla kendini aşmış Kemal Kebap var, üçüncü Bastır Şefimiz İtalya’dan gelen, ben bili yöre az ama Sıpagetin Paparaedelle dalında master yapmış Bastır Şefimiz Campaneletti Gnocchi. İlk önce Kavruk Kasap Kavurmayı severe soralım. Lezzete doymayan yaşantınızın yansımalarını bu yarışmada görecek miyiz acaba?

 

-Muhakkak ki göreceksiniz, dünya çapında olmasa da mahallemde bir numara olduğum kesin. Küçük yaşım da kurban kesilirken ayağım kayarak kurban etinin içine düşmemle bu yolda çalışmamla bir ekol olduğum kesindir. Sizlere fazla lezzet arama zahmetinden kurtaracak bilgi ve birikimlerimle ve yarışmacılara bu konuda yardımcı olmak için buradayım şeflerime ve yarışmacılara başarılar dilerim.

-Sayın Şefimiz Kebaplarıyla ünlü Kemal kebap şefimiz sizde bizlere ve seyirci ve yarışmacılarımıza, önce hamurdan makarnadan kuru fasulyeden kurtaracak kebap çeşitlerinizle bir bakışla yeni bir yaşam stilinizle yeni tatları anlamlandırarak sunacak mısınız?

 

-Bundan hiç kuşkunuz olmasın, elimden geldiğince önce ekran başındaki seyircilerimiz yarışmacılarımız ve şeflerimize yeni tatlar için mutfaklarında pencereler açarak onları tatların muhteşemliğiyle hayran bırakacağım.

-Size de Teşekkürler ederiz. Sayın İtalya’dan zahmet çekerek gelen şefimiz Bay Campaneletti Gnocchi Türk mutfağını tanımak için geldiğinizi söylerken tanıyarak seveceğini söylerken memnun ayrılacak mısınız ülkemizde?

-Beni sizi tanıyaraki memnuni oldurum ki sizi ki mutfağı severim ki beni bilinis ki.

-Evet sizi anlamaya çalışıyoruz sayın yönetmenim isterseniz alt yazıyla seyircilerimize verebiliriz bu konuşmayı.

-Evet sayın ekran başında ki ve stüdyodaki seyircilerimiz, şimdi bir an öğrenme arzusuyla bekleyen ve bu üç yarışmacının bir an önce değil de yavaş yavaş öğrenme arzusunu “bastırtacak” şeflerimizle yemek yapmasını öğrenecek yarışmacılarımız geliyor, alkış. İlk önce Süleyman Tutmayın beni ile başlayalım. Sayın Süleyman Tutmayın beni sizi tanıyalım.

-Teşekkürler ederim sizlere ve yapımcılara, bizlerin bir an önce öğrenme arzusunu, bizlere tecrübeleriyle öğreterek tecrübe kazanarak bastırtmanız için yardımcı olduğunuz için teşekkürler ederim. Bizim bu hemen öğrenme arzularımızı bastırtacak tecrübeleriyle öğrenme duygularımızı hemen öğrenme duygularımızı incitmeden öğretecek olmaları bizi bu yarışmaya girmeye mecbur bıraktı. Hemen öğrenmek arzumuzla mutfağa girerek hiçbir şey yapmadan mutfağı altına üstüne getiren bizlere naif dokunuşlarıyla yemek yapmasını içimizdeki bu aşırı heyecanlı duyguyu bastırtacak olan şeflerimize teşekkürler ediyorum.

-Güzel bir konuşmaydı, öğrenme arzusu ile dolusunuz. Şimdi ikinci yarışmacımız Kemal Heyecanlı sizi yakından tanıyalım.

-Bende yarışmacı arkadaşım Süleyman tutmayın beni gibi size ve yapımcılara teşekkürle başlamak istiyorum. Bizlere hemen değil de tecrübe ile motivasyon kazandırarak yemek yapmasını öğretecek olan sabır dolu şeflerimize de huzurlarınızda teşekkürler ediyorum.

-Bravo yarışmacılarımız kendilerini biliyor ne yapılması gerektiğini burada öğrenerek kendilerini geliştireceklerinden eminim. Şimdi üçüncü yarışmacımız Haydar Yerinde Durmaz sizi de yakından tanıyalım.

-Ben de arkadaşlar gibi teşekkürler ederek bu faslı geçeceğim. Bu hemen öğrenme arzumuz biz bireylerden bağımsız oluşan bir şey değildir. Bizdeki öğrenme hayata geçirme telaşıyla ortaya çıkan bir durum. Algılarımızın sensörleri hemen öğrenmeye fazlasıyla açık olduğunda, bir an önce öğrenme yapma edingen yapısal yapısında duygularımızla hemen sunma duygusuyla fazla kaplı olduğumuzdan burada bu duygu ve heyecanımızı “bastırtarak” bastırtacak olan şeflerimize de teşekkürler ediyorum.

 

-Evet sayın seyircilerimiz üzerimize aldığımızı bu geniş sorumluluk örneği ile duygularınızı incitmeden ona hafif dokunuşlarla şekil vererek, hayatın karşımıza çıkardıklarıyla bunların bir tesadüf olduğunu pardon olmadığı ya da olduğu/olmadığını söyleyerek bizlere yeni fırsatlar imkanlar sunduğunu da kanıtlamış olmanın keyfi ile yarışmamıza, araştırmalarımızın verdiği güvenle devam ediyoruz kısa bir aradan sonra

Mehmet Aluç


( Bastır Şef Yemek Yarışması 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.