Var Olan Ayarlarımızda Bozuldu...

 

Bugünlerde hissetmek bize neler kazandırır diye derin düşüncelere daldım! Hissetmek ve kazandırmayı yan yana koyunca bir anlam ifade etmediğini dünden kalan yaşantımızın gidişatıyla bu günlere evlere bizi tıkan korona’nın gelişiyle bir şey ifade etmediğini anladım. Dünde bir şeyler hissetmiş olsaydık, bugün kazancı ile kazanmış olur böylesine yenik bir halde odalarımıza kapanmış kalmış olmazdık derken, hayatımız istemediğimiz bir istikamete doğru bizi sürükleyerek götürüyor oluşuna şaşkınlık içinde bakarken, hissetmek ve kazanmak şu anda ufukta görünmüyor, belki de bizi sınamak için Rabbim saklamış olabilir diyerek, az nefes alıyor ve rahatlıyorum…

 

İNSANDAN MEDET UMMAK YERİNE HAKTAN MEDET UMAN OLSAYDIK

 

Hastalıklara yakalanmak, dosttan bizi hiç uzak tutmaz iken şimdilerde her şeyden uzağız! Bizler den bir şeyleri çalmaya çalışanların harıl harıl çalışmalarının dünde var olmasını ne kadar çok isterdim, lakin bu güneymiş kısmet derken, bu çalışmaları eksik bırakarak, bizi kendilerine köle yapmaya çalıştıkları yönündeki hislerimin kuvvetli olması beni derinden üzüyor, zaten bu hissiz halimizle dünde bugünde ne diyorlarsa yapıyorduk zaten, hakkın emrine kulaklarımız kapalıyken buna ne gerek vardı derken anlıyoruz ki insandan medet ummak yerine, haktan medet uman olsaydık birliktelik içinde böylesi sömürgeci güçlerin, dünden gözlerini oyarak  olsaydık fikir düşünce bazında bunlar olmazdı desem de ,olması gerekiyordu oldu, bundan sonrasında bari birlik içinde olalım desem de hisler yine kör…

CAN EVİMİZDEN VURULDUK

Var olan ayarlarımızda bozuldu, tamir için bulunanlarla tamir etmekte uzun vadeli olması nedeniyle şu anda sağlam bir düşünce içinde olmamamızın tek suçlusu biziz, dünde sömürgeci güçlerin yaptıklarına ses çıkarmayan bizlerin bu duruma düşmeyeceğimizi sanırken, onların ayarsız edepsiz şerefsiz olduklarını unutmamız bize bir şey yapmayacaklarını sanırken can evimizden vurulduk ve şu anda bir süreliğine, hisleri ve kazanmanın kapısını açmak zor olmasa da bizi zorlayacağı kesin, biz açarız o kapıyı lakin gelenlerin olmasıyla açılan kapıların anlamı olur diyerek, noktayı koyayım yazıma vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( Var Olan Ayarlarımızda Bozuldu... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.