Bireysel olarak duyuş tarzının uzantısını taşıyorsak yani hissedebiliyorsak bu bize hayatın umudun hala var olduğu niteliğinde bir gösterge midir?

 

Hissettiğimiz içsel sıkıntılarımız ruh dünyamızda kırılmalar meydana getirir mi?

 

Sizce bireysel duyuş nedir?

 

Sizce aşk dudakta bir tat bırakan mıdır? Yoksa gönülde açan bir çiçek midir? Yoksa gönülde gülleri açtıran mıdır? Yoksa yoksa yârin gülerek sizi sarması mıdır? Yoksa hepsi midir?

 

Sizce aşk, yaşadığımız bunalımdan bizi alıp çekerek, bizi hayata bağlayan farklı bir tutunma noktası mıdır?

 

Sizce aşk, yaşadığımız bu zamanın içinde olmaması, bizi sıkıntılara girmemize sebebiyet veren şeyleri yok edenin aşkın içinde olması sebebiyle, bunlara göğüs germek zorunda olmayışımız atlatarak bunalımlardan kurtulamamamızın sebebi bundan mıdır?

 

Bir kelebek kanadından daha hafif olan aşk, bizi kanatlarıyla uçuran mıdır? Yoksa kanatlarımızı kökünden budayarak, bizi uçurmayan kanatların yerine yeni kanatları takarak uçuran mıdır?

 

Mehmet Aluç / Aşık Gülveren

( Sorulara Verin Gülümseten Bir Cevap başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.