Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 28.10.2015
Okunma Sayısı : 985
Yorum Sayısı : 0
Nasıl başlasam bilemedim… Emeklilik iyi bir şey midir yoksa bireyleri yaşama bağlayan bir hayal mi? Yersem mi övsem mi bilemiyorum… Daha doğrusu yersem yazıma nasıl bağlarım övsem nasıl bağlarım bir karar veremedim… Çünkü benim değineceğim emeklilik, bildiğimiz anlamda bir işte çalışıp sonra bir köşeye çekilerek hayatı yaşamaya çalışmak değil…

Benzetme… Türkçe'nin ve/veya edebiyatın bana göre muhteşem bir parçası… Ben benzetmeleri iyi yapar gibiyim ama tam kelimelere dökemiyorum çoğu zaman… Ama yine de deniyorum… :) Neyse…

Yaşadığınız hayatı çalıştığınız bir iş olarak düşünün… Bir dakika tüm düşünceleri kafanızdan atıp hayatınızı iş gibi düşündüğünüzde, aslında ne kadar da karmaşık bir mesleğiniz var değil mi? Fiziksel gelişimler, aldığınız nefes, bir gün gülüp herkesi severken bir gün ağlayıp herkesi yakıp yıkabiliyorsunuz… Yani temposu en yüksek iş diyebilirim… Peki; bunun emekliliği nasıl olur? Yada erken emeklilik diye bir kavram burada var mıdır? Bu işten emekli olmayı anlatmanızı rica etsem neler diyebilirsiniz bana? İlk aklınıza gelen ölüm mü olur? 

Hayatta hayallerinizin peşinden gittiğinizde, tam elinizin içinden onları alabilecekken, birinin onları sizden biraz uzaklaştırması sizi hayattan ne kadar soğutabilir? Her şeyden soyutlayabilir misiniz kendinizi? Bence bu böyle olmamalı… Bir iş, sırf benim istediğim gibi olmadığı için boş yere gözyaşı dökmem ben… Sırf 2 tane işim rast gitmedi diye emekliliğimi talep etmem ben… 

Çünkü ustalarımdan birisi; “Düşmek hiç ayıp değil. Yeter ki kalmasını bil…" demişti… Eee ne de olsa düşmez kalkmaz bir Allah… :)
 
( Keyfi Emeklilik başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 28.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.