NEDEN DeĞİŞMEZ
SONUÇ DEĞİŞMEZ......

       
         Türk seçmeni 14 yıl devri saadet gibi hişsettirilip,hukuk devriminin yapıldığı sabık bir dönem sonucu 7Haziran da iradesini göstermiştir ...
         Buna göre koalisyon yönünde irade sunmuş ve kelimelerle dahi birbirine  tahammül etmeyecek olan kitleleri ""bir araya gelip normalleşecek ve ülkeyi bir arada yöneteceksiniz""demiştir....
          AKP hükmettiği için tek başına hükmetetmenin dayanılmaz zevkini bırakmak istemediği için bu talebi duymazdan geldi..
           MHP ,kim iktidar olursa olsun ben iktidar olmak istemiyorum diyerek 1999 koalisyon hükümetine kandırılarak girdim şimdi kimse beni kandıramaz diyerek anlaşılmaz şekilde kenarda beklemeyi tercih etti..
            CHP Yılların Susamışlığı ve genel Başkanlarının kendi kitlesine rüştünü ispat etme isteği ve Uzlaşma tarafındayım diyerek Yılların getirdiği olumsuzluktan dönüşümü gösterme arzusu ile koalisyon şartlarını zorlamasına ragmen cumhurbaşkanı, bu konudaki görevlendirme yetkisini ,olası başarı ihtimalini ,gözönüne alarak ketlemiş ve görevlendirme yapmadan, meclis başkanı ile beraber, seçim Hükümet'i ni zaruri hale getirmiştir..Neticeyi, değiştirmek arzusu tek başına ,değiştirmeye yetecek midir?neden değişmedikçe sonuç da değişmeyecektir...
            HDP başarılı oy oranını Dağdakiler le bizim işimiz yok diyemeyerek Türkiye nin partisi olma fırsatını kaçırmıştır.Bunun siyasal sonuçlarına uzun vade de kendisi katlanacaktır...
            1 Kasım seçimleri böyle siyasal Şartlar altında değişmez sonuçlarla yine yüzünü gösterecektir .
             7 Haziran seçimlerine kadar  herkes Ağzına geleni düşünmeden söylemiş. Karşı tarafa bunu toplum huzurunda beyan etmiş ve bu haller herkesin kendi seçmenini bıçak gibi keskinleştirmiştir...
            Makul seviyedeki secmen klik haline gelmiş Seçmene sahip tüm partilere tek başına güç vermek istemez.Çünkü tek basına düzeltme iddiasında bulunan her parti direkt demokratik haklardan feragati de beraberinde getırecektır..Böyle bir algıda aklın yolu tektir ve koalisyon halinde hükümet   Olmaktadır
          Iki ile iki yi topladığınız da dört etmemesi için iki nin yanına artan Yada eksilen şekilde bir Say'ı koymanız gerekmekte ..7 Haziran sonrası siyasi olarak sonuca etkiyecek olaylar gelişmemiştir ..Gelişen olaylar,Düğmeye basılmışcasına  terör olaylarıdır...Adi suç olaylarına siyasal sonuç Bağlama isteğinde olanlara da millet cevaz vermeyecek kadar asil ve Uyanıktır ...
          Biz millet olarak hep beraber dua ezelimde Allah parti liderlerine akıl fikir versinde ,kaçınılmaz son olan koalisyon Hükümet'ini kurmaktan kaçınmasınlar.....
( Neden Değişmez Sonuç Değişmez başlıklı yazı HALİLİ tarafından 22.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.