TAYYİB İN BAŞINI KİM YEDİ?
Basit bir olay da tek bir sebep tek bir sonuçu hazırlar..Akp gibi karmaşık ve kompleks bir yapının elbette tek bir sebebi olmaz
1-Marketlere ilişkin operasyon zamanında yapılsa idi maliyetle alakası olmayan keyfi fiyatlandırmalar önlenebilirdi..Otomobil piyasasında nasıl km ,satış adedi sınırlamları ile fahiş artışlar engellendi.Haksız kazancın yada hırsızlığın önü nasıl kesildi?Kadro yetenekli ve ateş edilecek yer biliniyorsa, sonuç kamu menfaati olarak ortaya çıkar..
2-Basiretten yoksun bir kısım genel parti yöneticileri ve silsile yolu ile “kast familyasının”arasına sıkışmış yerel yöneticilerin,aynı familya üzerindeki halktan kopmuş aday belirlemeleri,milletle arasına statükoyu sokmuştur.Statükonun velinimeti,siyasetçidir..Dönen koltuk sahipleri”kendi devamlılıklarını” milletin devamlılığı gibi göstermiş ve milletle parti arasına bir girilmez levhası daha koymuştur
3-Hırsızın en kısa tarifi hırsızdır.Elini kesmekten çekinmeyen nebi,kendisini affederse, bir aşiretin  müslümanlığı kabul edeceği söylense bile kabul etmemiş cezasını kesmiştir..El kesmesini bilenler,hırsızların parti ile ilişkilerini kesmediği gibi palazlanmaları için 2.madde de belirtilenler yol vermişlerdir…
4-EYT gibi saçma sapan ,20 yıl boyunça yapılan diğer tüm uygulamaları işlevsizleştiren bir kanun çıkarılmıştır. işveren konumundaki Türkiye Noterler Birliği nce ödenen tazmınatlar sebebi ile bütçesi sarsılmıştır..Bağlanan maaşlar sebebi ile Üretimden uzaklaşan bir nesil daha ortaya çıkmış ve fantazi harcamalarına kaynak olmuştur..Sırf bu sebepten diğer emeklilerin gelir düzeyleri traşlanmış ve ekmeğe muhtaç hale getirilmiştir..Ne kilisenin papazı ne caminin imamına yaranılmıştır..
5-Devlet yönetilirken doğadaki tüm ilimlerden faydanılır..Savaşırken bile “hile metodik olarak dogrudur.”Şeklinde hadis vardır.Düşman ekonomiyi,savaş alanı olarak uyguluyorsa sen de işlevsizleşen para birimini korumak için dövizin karşısında faiz oranlarını kullanman gerekir.Neticede bu da bir savaştır. Gereksiz yere dövizi ve faizi çıpalayarak ,kredili obez büyümelerin önünü açtın ve piyasayı patlattın ..Tencereyi boşa düşürdün…
6- Parti devletine dönüş çabaların boş birer faaliyet olup,devlet kapısını en büyük adaletsizliklerin döndüğü kapıya çevirdin.Torpili olmayan işe giremedi sınavı kazansa mülakatı geçemedi..2nolu açıklama bu sorunu daha da büyüttü..
7-Mafya özentisi bir kaç üst bürokrat uluslararsı kaçakçıların Istanbul , antalya ve Bodrum u üs bölgesi haline dönüştürdü.Mücadele eden kadrolar tasfiye edildi pasifize edildi..Tek başına Cimer bile bu şikayetleri sana ulaştıramadı..Hedef olduğu bilinen aşikare parolaya dönüşmüş adliye-askeriye-mülkiye atılmışları mahkeme kararları görev iadesi hakka değil 2.bendin güçüne güç katmıştır..
8-MHP Genel Başkanı nın” gitme kal “ sadakat gösterisi ,iyi partili ülkücü oyların blok olarak gitmesine ,ocak yöneticiliği yapmış ülkücülerin chp den aday olmasına kılıf olmuştur..Görünen odur ki ülkücüler daha da bölünecektir..
Fakat bu bölünme belkide varlığın devamı için zarurettir..Zira bir arada olanların bir veba benzeri hastalık mikrobu ile yok olmasıda kaçınılmaz sondur..
9-Spor camiasını karşına alan yanlı uygulamalar,kiracı ve ev sahibini hasımlaştıran fetö uygulamaları kitlesel davranışları ortaya çıkarmıştır..Muhalefete düşen bunu kendine kanalize etmek olmuştur
9 ışıktan selamlar la 9 tesbitim size hedıye olsun

Torun Halili
( Tayyib İn Başını Kim Yedi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 14.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.