SES SANATÇISI GÜLŞEN AYGÜN, “ÇOCUKLUK HÂYÂLLERİMİ GERÇEKLEŞTİRDİM”


“Çocukluk hâyâlimi gerçekleştirdim” dediği “Bu Senin Kaderini” adıyla piyasaya çıkan ilk albümünü müzikseverlerle buluşturmanın heyecanını yaşayan Ses Sanatçısı Gülşen Aygün, albüm çıkarmanın gerçekten zor bir iş olduğunu söyledi.

Gülşen Aygün, Sinop’ta doğmuş, çocukluğu Ordu’da geçmiş. İlköğretim ve ortaokulu Ordu’da, liseyi de Ankara’da yatılı bir okulda okuyan Gülşen Aygün, liseyi bitirdikten sonra bir süre farklı işlerde çalışmış.

Müziğin hep içinde olan Gülşen Aygün, müzikle olan bağını hiç koparmamış. Özellikle fırsat buldukça Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği korolarına gitmiş. İçindeki müzik aşkını uzun yıllar bu tür korolara giderek gidermeye çalışan Aygün, aslında çocukluktan beri müziğin içinde olan birisiymiş.

İlk albümü bir süre önce çıkararak müzikseverlerle buluşturan Ses Sanatçısı Gülşen Aygün ile hem albümünü hem de müziğe olan tutkusunu konuştuk.


Önce müziğe olan tutkunuzdan başlayalım...

Gülşen Aygün: Ben, çocukluktan beri müziğin içindeyim. Hep müzikle var oldum. Hani müzik ruhun gıdasıdır, derler ya. Müzik benim için de böyle bir şey. Müziksiz yapamıyorum.

Rahmetli babam çok güzel bağlama çalardı. Çok da güzel söylerdi. Türk Sanat Müziğine daha çok meraklıydım. Babam bağlama çalarken Türk Halk Müziğine eşlik ederdim. Kendi çapımda Türk Sanat Müziği de söylerdim. Şarkı söylemek benim için bir aşk. Şarkı söylemeyi çok seviyorum.

Yıllar öncede karşıma çok fırsatlar çıkmıştı ama şartlar el vermedi. Rahmetli annem mutasıptı. İstemedi. Biz sadece babamla evimizin içinde çalıp söylüyorduk. Daha sonra Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği korolarına gittim. Müzikten hiç kopmadım.


Neden İstanbul’a geldiniz?

Gülşen Aygün: Ben annemi ve babamı kaybettim. Annemi ve babamı kaybedince İstanbul’a ağabeyimin yanına geldim. İstanbul’a geleli yaklaşık 6 yıl oldu. Bunun için kendimi çok şanslı hissediyorum. Kaderimin çağırdığı yerdeyim. İyi ki İstanbul’a geldim, diyorum. İstanbul’a geldikten sonra da Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği korolarına devam ettim.


Albüm çıkarmak hiç de kolay bir iş değil. Albüm çıkarmanız nasıl oldu?

Gülşen Aygün: Çocukluktan beri içimdeki müzik aşkı hiç bitmedi. Uzun yıllar Türk Halk Müziği ve Türk Sanat Müziği korolarına gittim. Arkadaşlarımla gittiğim bir konserde başladı her şey. Bir gün konserde ben şarkıya eşlik ederken arkamdan birisi dokundu. Bu kişi Bestekâr Sayın Ali Yıldırır Bey’di.

Bestekâr Ali Yıldırır hocam ile konser sonrası konuştuk. Sesimi çok beğendiğini söyledi. Bana albüm teklifi getirdi. Bende albüm teklifini kabul ettim. Böylece çocukluk hayallerimi gerçekleşmiş oldum. Benim için bulunmaz bir nimet oldu. O kadar çok istedim ki, Allah bana şimdi nasip etti.


Albüm çıkarmanız ne kadar sürdü? Biraz bahseder misiniz?

Gülşen Aygün: Tabi albüm çıkarmak hiç de kolay bir iş değil. Ben “Bu Senin Kaderini” albümümü çıkarmak için 2 yıl mücadele ettim. 2 yıl gibi zorlu bir süreçten sonra albümüm piyasaya çıktı. Müzikseverlerin beğenisine sundum. Kendi alınterim ile kendi tırnaklarımla kazıyarak yaptığım bir albümüm oldu. Bestekâr Ali Yıldırır hocamla ortak bir çalışmamız ortaya çıktı.

“Bu Senin Kaderini” albümüm 6 eserden oluşuyor. Hepsinin sözü, müziği Bestekâr Ali Yıldırır hocama ait. Şu an da en çok dinlenen eserimizin adı aynı zamanda albümümün adı.


Albümünüz ne zaman piyasaya çıktı?

Gülşen Aygün: Albümüm, “Bu Senin Kaderini” adını taşıyor. İstanbul Şişli Osmanbey’de 18 Temmuz 2014 Cuma günü hayırlı bir günde, 16:00 - 22:00 saatleri arasında “Sinema Güç Birliği” Kafeteryası’nda dostlarımızla birlikte gerçekleştirdik. Albüm tanıtımım, Ramazan ayına denk geldiği için pek fazla olmadı. Fakat ben albüm bittiği için bir an önce çıksın diye ısrar edince tanıtımını yapmak istedim. Çünkü çok mücadele ettim. Bir an önce müzikseverlere sunulsun istedim. O günden beri gittiğimiz her yerde “Bu Senin Kaderini” adlı albümümün tanıtımını yapıyorum.


Peki, “Bu Senin Kaderini” albümünüzü almak ve dinlemek isteyen müzikseverler albümünüzü nereden temin edebilirler?

Gülşen Aygün: Armoni Müzik Yapım, İ.M.Ç 5 Blok, No:5457 Unkapanı-İstanbul adresinden ve ayrıca 0(532) 396 84 07 numaralı telefondan sipariş vererek temin edebilirler.


Albüm çıkarmak nasıl bir duygu?

Gülşen Aygün: Gerçekten tarifsiz bir duygu. Çok mutluyum. Çocukluk hayallerimi gerçekleştirmenin inanılmaz, tarifi olmayan mutluluğunu yaşıyorum. Bu konuda Bestekâr Sayın Ali Yıldırır hocama ne kadar teşekkür etsem azdır. Dostlarım, arkadaşlarım, bana inandılar, güvendiler. Maddi menevi desteklerini esirgemediler. Onlara çok teşekkür ediyorum.


Albüm çıkarmak isteyen sanatçı adaylarına neler söylemek ister siniz?

Gülşen Aygün: Ben diyorum ki, başaracaklarına inansınlar. Hayallerinin peşinden gitsinler. Gerçekten gerçekleşmesini istedikleri hayallere inansınlar. Hani inanmak başarmanın yarısı derler ya, gerçekten de öyle. Mücadele etsinler. İnsan inandıktan sonra yapamayacağı, başaramayacağı iş yoktur.

Bugüne kadar çok mücadele ettim. Tabi kolay olmadı. Hiç de kolay değildir albüm çıkarmak. Allah bir şekilde kapıyı açıyor. Yeter ki, istesinler ve çalışsınlar.


Peki, bu güzel röportajınız için çok teşekkür ediyoruz. Yolunuz açık olsun. Başarılar.

Gülşen Aygün: Bana bu fırsatı verdiğiniz için bende sizlere çok teşekkür ediyorum.

 

Mehmet ŞAHİNCİLEROĞLU

 

İletişim: [email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

GSM: 0(506) 935 73 17

Facebook/mehmetsahincileroglu

Twitter/msahincileroglu

( Ses Sanatçısı Gülşen Aygün, “Çocukluk Hâyâllerimi Gerçekleştirdim” başlıklı yazı Şahincileroğlu tarafından 26.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.