Bakışların donukluğuna takılmış tüm yazılarım şiirlerim sanki benim gibi, anlaşılmamak okunmamak adına ya da yazdıklarım okuyanlarca kıymet verilmeyen yazılar olsa gerek diye düşünüyorum.

Aşk sevgi pek önem verilmeyen yazılar gibi geliyor.

Yazılarım şiirlerimizin veya şiirlerim yazılarım diyeyim yorumsuz olması veya yoruma değer verilmeyen yazılar olmasından kaynaklanıyor galiba veya kimse yorum yapmaya zamanı yok okuyarak geçip gidiyor galiba galiba maliba…

Bir yemek tarifi ile şiiri okuyan okuyucusu bir değil galiba, yorumcusu da bir değil bir yemek tarifini 150-200 kişi okur iken ,bir şiiri 30 kişinin okuması yemek tarifine 20 yorum yazılması, şiire yorum yazılmaması manidardır yerim hani dardır mantığı işliyor galiba..

Ben sadece sesli düşünerek yazıyorum, birazda bunun nedenini anlamak için kaşınıyorum galiba yazmasını bilmiyorum ben galiba!

Yol uzun öğrenmenin yaşı yok, aşkın yaşı olmadığı gibi yazmaya devammmm….

Mehmet Aluç

( Galiba Maliba... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.