Dünyamız kurulduğundan beri insanoğlu bir şeylerin peşinde ve bir şeyler arayışında süregelen yaşam kavgasında iyi ve kötü olumlu olumsuz davranışları da yanlarında getiriyorlar.

Gün geçmiyor ki dünyamızın çeşitli yerlerinde insanlar kendi ürettikleri silah ve zararlı ilaçlarla çevresine ve insanlara zarar vermektedirler.Bu yapılan zararların ardında maddi menfaatlar yatmaktadır.

Her zaman birileri büyümek hırsı ile başkalarını devamlı yok etme çabası içerisinde kötü faliyetlerini devam ettiriyorlar.
İşte bunların en başında gelen uyuşturucu ve benzeri zararlı maddeler.
Ülkemizde son yıllar yaşanan uyuşturucu ve benzeri zararlı maddelerin insanlara verdiği zarar her zaman göz önünde bulundurulmalıdır.
Dört yıl önce piyasaya çıkan ve başka uyuşturucu maddelerden katlarca yüksek etkiye sahip bir uyuşturucu olduğu yetkililerce bildiriliyor.

Bunların önüne bir an evvel geçilmezse bir çığ gibi büyüyüp daha çok insanlarımızın hayatına mal olacağını aklımızdan çıkarmamamız gerekir.
Daha çok büyük şehirlerimizde ve özellikle turizm bölgelerimizde yaygınlaşan "Bonzai"kullanımı içler acısı ani ölümleri yanlarında getirmiştir.
Daha yakın bir zamanda İzmir'in bir ilçesinde 3 genç ten ikisi bonzai kullanımında canlarını kaybetmişlerdir.Hepsininde yaşları en güzel çağları olan 32 yaşlarında.
Bu felâketin insanlara ve özellikle gençlere verdiği zararlar kaçınılmazdır.
Yine bir kaç ay evvel 18 yaşındaki bir gencimiz hayatını kaybetmişti,her geçen gün bir yenisi ekleniyor .
Silaha gerek yok işte böyle kötü alışkanlıklarda silahtan daha etkili oluyorlar..İçler acısı yıkılan yuvalar gencecik hayatların yok olması demek bir ülkenin geleceğine vurulan en büyük darbelerden biri olarak nitelendirebiliriz.Bu felaketin daha çok ilerlememesi için yeterli önlemlerin alınması gerekli olduğuna inanıyorum.
Bu önemli görev öncelikle ailelere ve devlet büyüklerine düşmektedir.
Öncelikle okullarımızda ,camilerimizdeki vaiz ve hutbelerde ve her türlü medyada böylesi önemli konulara yer verilmeli,en kısa zamanda önlemler alınmalı ,yoksa ateş büyüyünce önlemin alınması daha çok zorlaşacağı hepimizce bilinmelidir.
Bu gün kılını kıpırdatmayan yarın canlarından ve değer verdiklerinden olacak acı kayıpları unutmamalıdırlar.
Bu vesile ile tüm dünya ülkelerini insanları sevmeleri ve insanların mutlu yaşamalarına yardımcı olacak gerekli bilimsel ve kültürel faaliyetlere davet ediyorum.
El ele gönül gönüle verip kötü alışkanlıklara dur diyelim,Dünyamızı ve insanlarımızı yok etmeyelim .Bir kaç saatlik zevk ve merak uğruna hayatımızı ve tüm insanların geleceğini karartmayalım.Çünkü dünya hepimize yeter artar bile...
İnsanlara faydalı hizmetlerin tüm insanlar tarafından devam ettirilmesini önemle arz ediyorum...

Mehmet Ali Ünsal
14*09*20014

Hazırlayan ve sunan:Mehmet Ali Ünsal
( Dünya Hepimize Yeter başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 14.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.