İsim:  indir (2).jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklük:  9.3 KB (Kilobyte)



Hayal etmek;  hayallerimiz ile yaşamak ve bu hayallerimiz ile yaşantımızı dipdiri tutarak ve geleceğe bunu taşımak için çalışmak en güzelidir.


Hayaller böylesi vazgeçilmez ise hayal olur, yoksa bir anlık pusulası yitirilmiş bir gemi gibi denizde yüzer ve batarak yok olur.


Hayalimizi yolunu pusulasını yitirmeye doğru yol alsa da yılmadan vazgeçmeden o hayallerimizin peşinde onu Allah’ın izni ile gerçekleştirmek için gayret göstermeliyiz.

 

Yoksa hayatın içinde hayalsiz yaşamak çok zordur ve çekilmez bir yaşama şeklidir. Bir anlığına yolumuz kaybolmuş olsa da sonu gelmeyen bir karanlık dolambaç içinde dolaşsak ta bu çıkılması zor usandırıcı labirentlerin uzun yolunda koridorlarında, bir anlığına tutsak kalmış olsak ta bu labirentin içinde çıkmak için içimizdeki heyecanı azmi asla yitirmemeliyiz.


Hayallerin peşinde koşmak ve hayalleri gerçekleştirmek çok zor olsa da, hayallerimiz dört duvarın arasında vazgeçemeyeceğimiz bir yaşam şekli olduğunu bilmenin coşkusu ile kesinlikle yolundan vazgeçemeyeceğimiz gerçekleşmesi için başka bir zamana erteleyemeyeceğimiz bir yolda yürüyüş tökezleme sabırla yapılan yolculuk, patikada çamursuz bir yolda dizlerimize kadar gerçekleşmesini istediğimiz güzelliğin mutluluğun hayata anlam ve mana katan bir vadisidir.


Mehmet Aluç

( Hayallerimiz İle Yaşamak başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.