Sen bak ,körüm..


Bugunu sessiz geçtim simm içlendim…denize döküldüm .. heyy müsait bir ölümde inecek var.Yarınlarım düştü..kırkayaklar geziniyo düşlerimde her adımda kırk kez kırıyor cesaretimi..dudaklarım tuzlu suyun tadında .kaç kez ölmem lazım sana … simmm.. yann

Bu kaçıncı kayboluşum kendimde..?

Şeker renginde güvercinlere beyaz yazdım beni.. rengim kirlendi aşka kırıldım kenara geldim atlayamadım kırma cesaretimi ..birkere ölmesem yaşayamam ..araladıgım her kapı sana çıkıyor .ben sana iliklendim ..tutunmak çokmu zor bu sevdaya..

Anneeee…lütfen beni öldürsene…

Daha 20 sinde özgürlükte tutsak sevdaya ..durma hadi çek ipimi yıldızını ben çalmadım.
Seni yazarmışım ben süslere.kır umutlarımı yine durma hadi .ayaklarımı sana sürüyorum..hiç biri tanıdık degil sen kadar simm bu çehreye..boyumdan büyük bir boşluk benimki sensizlik…

Kayıp aranıyor düşlerimi yitirdim

Yokluguna bi hayat nasıl sıgdırırımm simmm ..yazıkk bi ömrün özetiydim .korkak cesarete saklanmış geceleri aşka verdim, kana bıçak sapladım… Tenime işlemiş tırnakları çekiyorum daha çok kanamak için.usta bu gemi nereye gidiyor..aynı gögüsten emmedik umutları .damla damla akıyorum.. simmmmmmmmmmmmm


Diz kapaklarıma kadar batmışım….

Düş düşlerime düşüncelerime ..gelsem ordamısın ey aşk..
( Anneeee…lütfen Beni Öldürsene…! başlıklı yazı Kuşdili tarafından 10/19/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.