1 Sensizlik
Karanlıkta ışığı arar gibiyim.Dün birini gördüm kalbimin ritmi artmaya başladı.sonra farkettim ki sen değilmişsin. İçim acıdı,nefesim daraldı,gözlerim yaşlandı. İnanır mısın, sigaranı yakarken kaşlarını çatmanı ,dumanı üflerken gözlerini kısmanı bile özledim.Sözlerini bir türlü aklıma getiremediğim,melodisi kulağımda çınlayan şarkı gibi,olmasanda içime işliyorsun.Hava şartlarının pek bir önemi yok soğukta montunu verip ısıtan sen olmadıktan sonra. Ağlasamda farketmez saçma sapan esprileriyle beni güldürebilen bir ''sen'' daha yok nasılsa.Saatler,dakikalar,saniyeler işlemez oldu. Hoş zaten pek bakmıyorumda. Ertesi gün, seni göremeyeceğim ya da sesini duyamayacağım.Güneş'in doğuşunu-batışını ne yapayım? ''Orhan Baba'' misali Bak batıyor yine akşam güneşi.Olsun be! Sensizde yaşarım ben seni.

Büşra ÖZDEMİR

( Sensizlik başlıklı yazı busra94 tarafından 28.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.