Hayallerime sakladigim ne varsa bir küçük tebessüm ediyorum sadece. Sisli yüreğimi karşılamak istiyor mutluluk diyarı ama küçük kelebek korkuyor yalnız uçmaktan. Gökten kırmızı yağıyor kar taneleri iniyor yüreğime usul , usul içten dışa bitirip son oyunu nu oynuyor hayat. Yürüdügüm caddeler silik kalmış hafizamda geceler anlamını yitirmiş . Sahi nerede insanlar yürekler donuk kalmış bu şehirde.Aşk vav olmuş sarmalarken canımı. Ellerim uzanırken semaya bu aşk canıma tek yol arkadaşıymış . Huzura kavuşunca yüreğim gökyüzüne çıkıyor umutlarım karanlıklar geride kalıyor bir kapı açılıyor uzaktan bembeyaz ilerliyorsun gözlerin kamaşıyor işte o kadar uzun yaşanmıyor hayat. Yıldızlarım dile geliyor özlemim. Düşüncelerim bir tek sana masum. Yağmur yağıyor yine bu şehirde kokusu sarmalıyor caddeleri her yan sensin yadıma düşüyorsun yeniden. Güneş ısıtmıyor içimi gülümseyen insan suratları nereye kayboldular bilinmezliğe boğuldu yalnızlık ay geceden vazgeçerken.

                                               ÖMRÜM PINAR ÇALGAN 2014 YILDIZLARIN KALEMİ

( Yadıma Düştün başlıklı yazı ÖMRÜM tarafından 21.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.