Hayat hem hikaye , hem şiir , hem masaldır. Nefes aldığımız andan itibaren her şey bir masallar diyarında dolaşıyormuşcasınadır. Elma şekeri ve renkli balonlarla geçer çocukluğun , zaman geçtikçe insan her şeyin bir hikaye olduğunu her şeyin kısa bir rol olduğunu sadece bu dünya'nın yalan olduğunu , insanları kırmamak , üzmemek ne olursa olsun mutlu yaşamak gerektiğini anlarsın....
Sevdiklerimizin yanında ne kadar varız zaman geçiyor ,dakikalar tükeniyor hayatın bizimle geçirdiği o kısacık dilimin ne kadar önemli olduğunu insan ne zaman anlayacak?
Acılar mı uzaklaştırdı birbirimizden, zaman tükenirken mi anlamadık önümüzde duran acı gerçekleri. Yoksa Felsefeci Lucretius düşüncesinde kaldığımız için mi tanımlayamadık hayatı?'' Ben varken ölüm yok, ölüm varken ben yokum o halde korkacak ne var?''
Belkide bu düşünceyi yaşıyorduk uzun zamandır nefes aldığımız kadar varız, oysaki bize verilmiş görevleri yerine getirmemiz için yaratılmıştık...
Hangimiz biliyor ki zaman kavramını haberdar olundumu geçen her dakikanın değeri bilindimi, Ölüm gerçek yüzünü en kötü zamanlarda gösteriyor işte burdayım diye yüzümüze çarpılıyor o kasvetli hava.
İşte o zaman anlıyorsun ki hayat küçükken masal büyüdüğünde yaşadığın kadar kısa bir hikayedir. Ve nefesin tükendiğinde şiirlerin en acı demindesindir,yolun ne başında ne sonunda yolun bittiği yerdesindir...
ÖMRÜM PINAR ÇALGAN 2013 

( Başındamıyız Sonundamı başlıklı yazı ÖMRÜM tarafından 12.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.