Satır arasında aşık oldum ..gizlenme ay ışıgına simmmmmmmm .gördüm sobesin .. öldüm deme ..dogarken gördüm. ..kör kuyuları zindan yaptım .kaç dilek taşı attım bilmiyorum ..
ne olur kaçma kovalamaktan bitap düştüm .ayı güneşe hasret bıraktın yıldızları yaktın .söndürme ..zülfüne asılmış canlar …dört yol agzı çıkmaz sokaktayım..kirpiklerinin arasına sıkıştım … ayagım denize degmede ..sudan korkarım ..

canlara harami oldum ben ..asıp kesmedeyim tek can vermeden..yalan dünyanın .gerçek yaşları sen ölme simmm ..igne deliginden iki can geçmez .. sende ölmesem yaşayamam.
Ne zamn kuyrugundaki yıldızları farkedicen .çitlembik ne zaman ayaklar baş olcak ezme kainatı ..halkalar gerdanlık sana .ezme yol kenarı papatyaya sıgınmış canları ..


Gül dersem çıkarmısın ..haydi saklanma çitlembik.hasretden denizleri çöle çevirme ..simmmm diyor rüzgar kopma ses ver cana ..zamana nokta koydum .asılmadayım akrepten yelkovana. Bir saniyelik canım kaldı hadi durma al .. ben sende dogdum.

Gözlerimi yokla aşkk.. dogarken agladım bi .. yusufun kuyusunda yaşamak varmış.mesken bana canın ..bir kere akmakla bitmem … gerisi sende ..alınmaz kimse yaşlarıma .ben dogarken öldüm …. Bir cana iki kişi fazla .al hadi durma rengimi renginde kes .bem beyaz bi kefende sakla .. canım canında güzel.. ay dönümünde güneş selam olsun sana..


Yasak elmanın tadında ..bir kurtcuga kıskançlık dövmedeyim..gökten cennet düştü tarafıma .heyy simm ,diye bagırmada .. sana özelim… buyur yol senin simm ölüme gell .çitlembik burada .bir canım var heybemde .delikten yavaş yavaş akmada .ya ver kurtul bu dertten yada .azar azar öl ..ölümm hak sana gel cennete tek seferde ..simmm

Yaşamla ölüm arasında arafta ..düş yakamdan şeytan .düşümü yıkma .ölmeye geldim .. cana can verilir hediye ozaman kuyruklar baş olur .tatmayan bilmez .cehennemde serinledim ben aşkta yanmada.. bana cennet olan başkasına cehennem cennette cehenmede bir bu yusufun zindanı züleyha güzeller güzeli…haydi gül gül gül..

göster yüzünü kime can verdim kimde dogdum,kim oldum
simmm ona varan o olur..
( Gizlenme Ay Işıgına Simmmmmmmm .. başlıklı yazı Kuşdili tarafından 8.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.