1 Gizli Şirk
 Şirkin anlamı ALLAH'a eş koşmaktır. O yüzden Peygamber Efendimiz (s.a.v) her zaman ümmetinin şirkten uzak durmasını istemiştir. Biz Müslümanlar zaten ALLAH'tan başka ilah olmadığına inanırız. Aslında mühim olan sadece şirk değil aynı zaman da bunun gizli olanı da günahtır. Peki gizli şirk ne demektir? Gizli şirk aslında farkında olmadan ALLAH'a bir şeyleri eş kılmak demektir. İçtiğimiz bir ilacın bizleri iyileştirdiğini düşünüyoruz fakat bilmiyoruz ki ilaç değil ALLAH'ın rahmetiyle nazarıyla verdiği şifayla iyileşiyoruz. Nazar boncuklarının nazardan koruduğuna inanırız. O küçücük nazar boncuğu kendini koruyamıyor ki hızlıca bir yere fırlatsanız kırılır fakat insanlar neye inanmak isterlerse ona inanırlar ayrıca da şunu bilmezler ki nazar boncuğu şeytanın mühürüdür eski Mısır'da büyü ile ilgilenen hükümdarlar şeytanla iletişime geçmek için nazar boncuklarını kullanırlardı. Daha sonra bu gibi örnekler çok fazla şifalı sular mesela o su bile size şifa vermez içmekten karnınıza şişlikten başka. Türbelerde dua ederiz ve o mekanda yatan muhterem zaattan şifa dileniriz. Ölmüş bir insan size yardım edemez. Duanın daha çabuk kabul olacağı yerler ve zamanlar vardır. Türbelerde yapılan dualarda daha çabuk kabul olunur. Bu yüzden türbelere gitmemiz lazım. Bilmeliyiz ki biz sadece ALLAH'tan yardım dilemeliyiz. Ondan şifa istemeliyiz. Eğer bir yerler de bir şeyler söyleniyorsa ve bu size garip geliyorsa önce bir araştırmalıyız. Sadece ''Saçmalık'' deyip geri çekilmek sizi gafletten başka hiç bir şeye uğratmaz. Ama tabi insanlar artık sadece mantıklarına uygun geleni yapıyorlar aslında mantıklarına değil işlerine geleni yapıyorlar. Şirk çok büyük bir günahtır hududu bilinmemektedir bir de dikkatsizlikle bu günahı daha da ağırlaştırmayınız. Bir ilaç içseniz bile ''Rabbim bilirim ki dert de senden dermanda senden ben ancak senden medet umarım bana şifamı sen ver.'' demeliyiz. ALLAH'tan bütün Müslümanları rahmet yağmurunda boğulmasını diliyorum...


Gizem TORUN
( Gizli Şirk başlıklı yazı Gizem TORUN tarafından 9.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.