EY GÖZLERİNE KURBAN OLDUĞUM
Ey gözlerine kurban olduğum ölüm kaç kez kapıyı çalar?
Her gözümü kapadığımda sana yeniden ölüyorum...
Susma da söyle bir acı kaç kez can yakar;hayalini tazelediğim her an acını da büyütüyorum..
Sonrası bir avuç toprak yanlızlığında kalmasın ayrılığımız,başı erguvan kokan bir aşkın bitişini sahte tebessümlerle süsleme.
Sen yokken vefakar yalnızlığım duruyordu başucumda...
Son kez sana aldığım ama kabul etmediğin çiçekler karşımda ki vazomda.
Solup düşen her yaprağında seni biraz daha kaybettiğimi anlıyorum.
Ne kadar sularını değiştirsem de bir toprağa tutunmadık ça yaşamaya mecalsizler...
Ben senin toprağın olmak istedim seni dalından koparan bir el değil.
Şimdi ya gel sal köklerini toprağıma yada git başkalarına ait vazolara...
( Gözlerine Kurban Olduğum başlıklı yazı pemberüya tarafından 5/29/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.