Seni Seviyorum...



Seni seviyorum.

Sensizliğin değil yansıması düşünme ihtimalinde bile yok sayamadığımsın.

Ruhumun tamponu aşkın ışıldağısın renklerin çığlığında karanlığı delendir gözlerin öykündüğüm mutluluğunsa başşehrisin.

İkbalim sen dünüm sen andaki mevcudiyetimin hitabı yine sen, sevgiye delalet vazgeçemediğim iklimsin yüreğimin sektiği şehrin sokaklarında bodoslama yere düştüğümde ayağa kaldıran nasıl ki Tanrı elbet ayaklarının altına serili cennetin kokusunda saklı bir güzelliksin.

Sözcüklerin dahi yetmediği.

Aşkın fasılasında saklı o fısıltı ruhumun dimağı acımla hemhal olsam bile açmaza her düştüğümde öykündüğüm cennetimsin.

Ruhum işgal edildi dünden beri yüzünün nurunda saklı bir zerreyim mademki sonsuzluğa meylettiğim ısrarla.

Komplimanlar sunan değil suretimsin de.

Her suremde sensin saklı olan.

Siluetim ve mizacım ve uçuşan saçlarıma konan kelebeksin yeter ki kelebek ömürlü olmasın varlığın.

Şehrin hulasası.

Şiirlerinse devasa asası.

Asil varlığın ant içtiğim üstüne öykülerimin öykündüğü bir sihirsin.

Seni seviyorum…

Seni sevmenin dilidir kalemim seni hoş tutmamsa ilkem ve idealim yeniden çocuk olmak yeniden yürüdüğünü görmek, annem.

Gönlümün surunda saklı nuru sevginin ve iklimlerden aşırdığım bir melodisin de sen.

İklimler saklı tek günün hikmetinde ve muadili olduğum yalnızlığımdaki o sıcak meltemsin.

Üşüyen bedenim üşüyen ellerim ve ellerimden kayıp giden nice şey nice zaman mekânsız ve zamansız tahakkuk eden renklerin izini sürdüğüm kadar da gizimsin asla gizleyemediğim öznemde saklı bir özlemsin aralıksız gözümün önünde olsan da gözümü dahi kırpmadığım gözümden düşen yaşların mihenk taşısın sen.

Matbu hayallerim var mademki.

Mahzenimde çürüse de cesedim senin için yaşıyorum ben nasıl ki sen de ömrünü bize adadın.

Adağımsın.

Azığımsın.

Azımsanan varlığımın tutkususun, sen tutuşan yüreğimde tükenmeyen sesimin tüketemediğimsin türediğimsin ve tünediğim…

Ayracı iken hayatın.

Azadesi belki de ömrün.

Bir ardıç kuşu ya da Anka.

Aciz benliğimle güç bulduğumsun gücüme gitse de böylesi yaşamak.

Mühürlü kalbimin gülüsün.

Susmayan bülbülümsün gözlerin neler neler anlatırken meylettiğim cennetimsin mademki cennet ayaklarının altına serili.

Matemimsin.

Mahremim.

Mabedim.

Mani olan kimse mutluluğuma en asil resimsin en asi sevgisin.

Mihriban’ımsın.

Mizacım ve de.

Mihrabım.

Mimoza bahçem.

Minyon varlığın ve gök rengindeki gözlerinde saklı olduğumu bildiğim kadar sen benim dualarımda saklı bir yarasın iyileşmen iken en büyük temennim ve tüten dumanımsın çağlayanımsın çağrımsın ağrımı dindiren atağa geçtiğim müzmin hüznümde serpilen bir çiçek misali ve çelimsiz bacaklarında saklı bir güç iken Rabbimden dilediğim un ufak edilmiş kalbimin tek sahibisin ve sağdıcım solumda dinmeyen bir yangınsın her duygumun bir kıvılcıma dönüştüğü ölümden de ötesi yok iken senden önce ölümü dilediğim kadar öykündüğüm devasa bir aşk sırlı bir dünya ve mıntıkamda saklı hayallerimle yoğurduğumsun yağmalanmış benliğimden arda kalan dinmek bilmeyen sızımla hüznümle kefil olduğumdur senin narin varlığın ve naif yüreğin, annem…

 


( Seni Seviyorum... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 2/19/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.