İnsan oğluyuz  akıl bizi öbür canlılardan ayiran.
  Hep bir şeylere hazırladılar bizi...
  Küçüklükten başladı hazırlık ,yürümeye hazırladılar, okula hazırladılar ,ünürversiteye hazırladılar, yaşama hazırladılar , evliliğe hazırladılar ....bir hazırlıkla geçti zamanımız..

     Hedefsiz günümüz geçmedi ..
     Geçim derdi, aile sorunları bir yığın buna benzer şeyler..Oh çok şükür hiç bir derdim kalmadı dediğin anda sağlık problemi çıka geldi...
     Hiç bir şey olmasa durduk yere aşık olduk 
     Onu dert yaptık kendimize...
    
 Sanki boş kaldığın anda hayatın tadı gidecekmiş gibi programlanmasi yapıldı beynin..
     Ve bunların üstüne şu soru geldi akıllara 
     Asıl yaşama gayesi neydi sadece mücadele mi? mücadeleyse bu neyin mücadelesiydi kısacık ölüm lü hayatta...
     Ölüm demişken sahi ona ne kadar hazırız?
     Yoksa yürümeyi öğrenirken içe içe bastiğimiz  gibi mi hazırlandık ..
     Yada ilk girdiğin giriş sınavlarında kalmak gibi ne bileyim belkide hoca sözlü ye iyi verirse geçerim umuduyla mi ...
     Hep yarım hazırlandık her şeye hep nefsimiz lider oldu.
     Telafi olmayan hatalar yaptık hayatımızda 
     Pişman da olsak, olmasak da yaşamaya devam ettik..
     Ama gerçek sonu hiç düşünemedik...
       Şimdi tekrar kendime soruyorum yalan dediğimiz dünya için bu kadar hazırlandım öbür dünya ya ne kadar hazırım?...
( Ne Kadar Haziriz başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 29.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.