Neden dir bilinmez insana ulaşamadığı hoş gelir..
  Susamak la  susamamak arasında bir şeydir bu 
Yaşamımızda bir çok örneği vardır bunun
   Düşünün ki; yaz günü bir kırsalda siniz, diliniz damağınıza yapıştı ve su arıyorsunuz. Önünüze bulanık ve yosun bağlamış  dere yataği çıktı ...Şu anda ben içmem diye düşünenler  vardır . Eminim kim olursa olsun  elini de kullanmaz bir hayvan gibi içer...
   Evde siniz  eşiniz,kızınız veya oğlunuz su içerken size de bir bardak ikram etti.. Hiç şüphesiz  ki yarım bardağı içer yarısında döker siniz çünkü susuz değilsiniz...
   Hayatın her anı bir su gibi deyil mi aslında; 
   İlişki, sevgi ,saygı ,para ...
   Her şeyin susuzluk da ve sonradan bulunca güzel olmuyor mu ?
    Yada asıl şükrü ağzımız kuruduğunda sonradan bulmamız yaptırmıyor mu bize ...
   Yalan yok ölçüsününde de fazlasını bulursak şükretmek yerine ya daha fazlasını istiyoruz yada bardağın dibinde kalmış su gibi serpiştiriverip gidiyoruz, hayatımızda bulana kadar kıymetli olupda bulunca kıymetini kaybeden değerleri...
( Susamak La Susamamak başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 27.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.