Facebook'ta tripleşenler, Twitter'da tweet'leşenlerin yanında;
Kibrit kutularından kurduğumuz telefon hattının bir cazibesi elbette olamaz.

Pırlantalarla, yakutlarla, elmaslarla bezenmiş gerdanlıkların yanında;
Yağliça* kökünden ettiğimiz kolyelerin lafı olur mu hiç.

Harry Potter, Scooby, Garfield oyunlarının yanında;
Karayemiş yapraklarından yaptığımız inek sürüsünün veya kestane yapraklarından kurduğumuz uçak filosunun bir özelliği olurmu ki.

Gerçeğinden ayırt edilemeyen saç ekiminin profesyonelliği karşısında;
Kömür karasından veya çayır çimeninden tüy bitmemiş yüzümüze yaptığımız bıyığın mantalitesi olabilirmi..

Klarnet, saksafon, ney, flüt gibi her türlü müzik aletini elde edebilme ve kullanabilme imkanlarının yanında;
Yeni filiz açmış kızılağaç dalının kabuğundan elde ettiğimiz fifiyina'nın* ne değeri olur ki..

Dinlenme salonlarında pipetle meyve kokteyli içilen, soyunma odalarının kenarlarında şezlong ve güneşlik bulunan havuzlarda yüzmenin yanında;
Bir kayanın arkasında elbiselerı çıkarıp yüzdükten sonra güneş alan bir taşın üstünde kurulandığımız Hüseyin'lerin gölünün ne özelliği var ki..

İçi dayalı döşeli dışı Amerikan sding kaplı saray yavrusu evlerin yanında;
Duman isinden simsiyah olmuş döşemelerin ve rüzgarın önden girip arkadan çıktığı ahşap bozması evlerin kalitesi nedir ki..

Avize, floresan masa lambası ışığı altında,kitaplıklı döner koltuklu bilgisayarlı çalışma masasının yanında;
Gazı tükenmesin diye en kısık haliyle yanan fenerin, şişeli lambanın karanlıktan biraz daha iyi ışığıyla döşemenin üzerine uzanarak yapılan dersin  özelliği ne..

Her türlü teçhizatla donanıp birden çok kişiyle trekking hiking adı altında zevkine dağlara tırmananların yanında;
Sabah namazının akabinde; bir parça ekmek, dört beş tane zeytin, ip, orak ve yarı yırtık lastikten oluşan malzemeyle beş kilometre yürüyüp kışlık yakacağını yük edip aynı gün tekrar eve dönmek de neyin nesi.

Şehir ve ilçe merkezlerinde morga kaldırılıp kılınan cenaze namazları, limonata ve kurabiye dağıtılan düğün salonlarında ki düğünlerin yanında.
Sabaha kadar Kur-an'la dualarla beklenen ve köyün camisinde namazı kılınan cenazelerin,evlerde üç gün üç gece süren, muhabbet edilen, horon tepilen, sofra kurulan düğünler nedir ki..

Fifa Dünya Kupası, Texas sHoldem Poker, Mynet Çakar, Candy Crush Saga Legend online gibi oyunlar dururken;
Vakıfın düzünde met, okulun düzünde dağlıyın*, yakan top, misket, birdirbir, saklambaç oynamak nedir ki:

Her koyun kendi bacağından asılır mantığıyla kömşusundan bihaber televizyon ve bilgisayara endeksli bir hayat tarzı varken;
Bir çay ocağında, bir evde sıcacık çaylar yudumlanırken memleket meselelerine kafa yormak, ihtiyacı olanların dertlerini paylaşmak olur mu ki.

Olmaz hemi?
Olamaz hemi?
Eski eskidi öylemi?
Bilgisayar devrindeyiz öylemi?

Ama biz paylaşıyorduk!
Ama biz mutluyduk!
Ama biz huzurluyduk!
Ama biz çocuktuk

Yağliça: Yabani eğreti
Fifiyina: Üflemeli çalgı aleti
Dağliyin: Oyun çeşidi
( Çocuktuk Çocuuukkkkk başlıklı yazı şelale tarafından 10.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.